parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

طفلکی خودم

به فجیع ترین شکل ممکن خوردم زمین،ارنج و مچ و زانوم کاملا کبوده و درد میکنه.تا حالا توی عمرم اینجوری زمین نخورده بودم. اون لحظه بغض کردم نه به خاطر دردش  بلکه دلم برای خودم سوخت .

کاش میتونستیم خودمون رو بغل کنیم.

همسر هم نیست تا براش ناز کنیم.هی روزگار هی

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 09:57 https://frozenblogger.blogsky.com

من در اینجور مواقع از دست خودم عصبی میشم و فحش میدم

واقعا جای بد و بیراه گفتن به خودم هم بود اما اون دردش باعث شد دیگه براش دلسوزی کنم

monparnass سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 14:14 http://monparnass.blogsky.com

بهتر شدی ؟
حرکت دست و پای آسیب دیده بیشتر شده؟

اره خیلی بهتر شده،ممنون ازاحوالپرسیت

monparnass شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 14:30 http://monparnass.blogsky.com

"امیدوارم از وسایل ایمنی دوچرخه سواری ... "
کلاه و دستکش تقریبا توی هر سبک دوچرخه سواری از واجباته
وگرنه
با یه بار زمین خوردن آدم امکانش هست
که
رهسپار دیار باقی بشه


عینک بستگی به زمانش داره
و زانو بند برای بزرگسالان فقط در سبکهای خطرناکی مثل
"دان هیل" که از سرازیری کوهپایه ها با سرعت میان پایین اجباریه.
سبکهای دیگه مثلا "جاده" که کورسی سوار میشن و سرعتشون به 60 کیلومتر در ساعت هم ممکنه برسه هم بدلایل مختلف از زانو بند استفاده نمی کنن
فقط کلاه و دستکش و عینک
من توی این فصل فقط کلاه و دستکش استفاده می کنم
چون بخاطر سرما از یه نوع ماسک استفاده می کنم که باعث عرق کردن عینک و تاری دید می شه

توی یه روستایی توی خواربارفروشی،
عکس یه پسر هفت هشت ساله با روبان مشکی بود
همکارم بی ملاحظه گی کرد و از خانوم جوونی که
فروشنده بود در موردش پرسید
یکدفعه اشک از چشم خانومه سرازیر شد
پسرش بود که چند ماه پیش
وقت دوچرخه سواری خورده بود زمین
و
ضربه مغزی شده بود
و مرده بود

بچه کلاه ایمنی نذاشته بود




" ولنتاین هم نزدیک ..."
ای داد !!!
پس آقای شوهر رو بخرج انداختم
امیدوارم منو ببخشه

فکر نکنم اون خرس های گنده ارزون باشن
والنتاین رو می تونست
با یه شاخه گل 50 تومنی و یکی دو تا شکلات و ..
بسلامت از سر بگذرونه

چقدر خوبه که ایمنی رو رعایت میکنی
خیلی دردناکه مرگ فرزند امیدوارم بتونه باهاش کنار بیاد.
بنظرم ما باید توی هر کاری ایمنی رو ارجح بدونم و به فرزندانمون یاد بدیم .شاید یکی از دلایلی که سوانح و اتفاقات اینجوری برای این مردم زیاد اتفاق میوفته همین سهل انگاری در مورد ایمنی در هر کاری هست.
اخ گفتی همسر جان به ولنتاین اعتقادی نداره
اما از حق نگذریم تولد و روز زن و سالگرد ازدواج رو تا الان هیچ وقت فراموش نکرده

monparnass پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 18:52 http://monparnass.blogsky.com

"به فجیع ترین شکل ممکن خوردم زمین .... "

1- ای داد ...
توی خونه پیش اومد یا خیابون ؟


2-ببین علتش چی بوده بر طرفش کن تا تکرار نشه
مثلا کفشت پاشنه اش زیادی بلند بوده یا یه جایی توی خونه چیزی سر راه رفت و آمد گذاشته شده و ...


3- منو یاد زمین خوردنم وقت دوچرخه سواری انداختی
مچ بینوای من تا مدتها درگیر بود
درس عبرتی برام شد روی زمین خیس وقت دور زدن دوچرخه رو کج نکنم


4- برای درمان چه کردی؟
مثلا استفاده از کیسه یخ برای جلوگیری از تورم و کبودی یا پماد خاصی رو به محل های درد و تورم مالیدی؟


5- " کاش میتونستیم خودمون رو بغل کنیم."
پس اون خرس عروسکی های سایز خیلی خیلی خیلی بزرگ رو برای چی می فروشن ؟
فکر کنم خیلی هم نرم باشن
این طور موارد بدرد می خورن

۱-توی شرکت محل کار
۲-راستش بیشتر بی احتیاطی بود تا اینکه علت خاصی داشته باشه پام گیر کرد به صندلی و بعد ....
۳-پس تجربه داشتی امیدوارم از وسایل ایمنی دوچرخه سواری مثل کلاه و زانو بند و .... استفاده کنی چون دوچرخه سواری با توجه به اینکه در ایران لاین مخصوص نداره یکم خطرناکه
۴-از پمادهای گیاهی استفاده کردم اما عملا خیلی یک دست و پام رو نمیتونم تکون بدم
۵-گزینه خوبیه همیشه هم در دسترسه و ولنتاین هم نزدیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد