parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

سوپرایز

همسر جان بعد از حدود یکماه بدون خبر قبلی با گل زیر برگشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 19:50

سلام اجی خوبی من ندادم ابجیم به مامانم یه شاخه گل داد در مورد پست جدیدتم گم ان شاءالله هر چی خیره همون بشه برات

سلام
اهان فکر کردم تو دادی.
ممنون

الهه یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 20:06

سلام اجی خوبی اره عمرشون کوتاهه ابجی من روز مادر واسه مامانم یه دونه از همین گل گرفت براش یه کارت تبریک هم بهش چسبونده بود مامانم فکر کنم اول گل رو تو میز گذاشت بعد گذاشت طاقچه ولی فکر کنم از اول گذاشت طاقچه و زود خشک شد تو اب نذاشت فکر کنم
اجی خوب تنهایی دلت میگیره برو پیش خانواده ات یا اگه محل کارت دوست خانم داری باهاشون رفت و امد کن

حتی اگر از اول هم توی اب باشه باز هم عمر درازی نداره،دستت درد نکنه بابت کادو به مامانت
گاهی میرم گاهی هم نمیشه رفت

Marzi شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 12:33

چشمت روشن.
ان شالله همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشید.

ممنونم

monparnass پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 18:44 http://monparnass.blogsky.com

"همسر هم نیست تا براش ناز کنیم.هی روزگار هی"
+
" همسر جان بعد از حدود یکماه بدون خبر قبلی با گل زیر برگشت."

حالا وقتشه !!!
از فرصت استفاده کن و تا میتونی براش ناز کن
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است !!!

اخه مونپارناس الان هیچ آثاری از زمین خوردن نیست .منم بازیگر خوبی نیستم

الهه سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 15:49

سلام اجی خوبی دستش درد نکنه حتما تو اب بزار بمونه خشک نشه
این ماه رو ‌کلا تنها بودی اجی؟؟؟

سلام اره گذاشتم توی آب ولی کلا عمر این گل ها کوتاهه،
بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد