parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

کلاس آشپزی

دارم خودم رو با یک چیزایی سرگرم میکنم یکیش کلاس آشپزیه برای چند ساعتی سرگرمم و باعث میشه کمتر فقط کمی کمتر فکر کنم

فیلم هم در این مدت یکی دیگه از سرگرمی هام شده با اینکه من اصلا اهل فیلم و سریال و این چیزا نبودم اما این روزا بهش پناه میبرم

ولی همه اینا باعث نمیشه روزی حداقل یک بار رو یاد دردونه ام نیوفتم و اشکام سرازیر نشه من کلا ادم ساکت و ارومی هستم اما این داغ باعث شده جوری گریه کنم و فریاد بزنم که میگم الانه که همسایه ها بیان در بزنن ببینن چه خبر شده.گاهی شبها هم با همسری

پنج ماه گذشت ولی اندکی از حس و حالم تغییری نکرده از قدیم که میگفتن خاک سرده خدایا یعنی سردی این خاک هم از ما دریغ میکنی............

امیدوارم همیشه شاد باشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد