parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

ترخیص ماشین

امروز ساعت ۸ زدیم بیرون از خونه،کلانتری گفته بود پلیس امنیت نمیخاد برید پس یکراست رفتیم پلیس +۱۰.

 اونجا بهمون گفتن روی ماشین شکایت هستین و اول باید برین امنیت دوباره رفتیم گیشا صف عریض و طویلی از ادم ها بود که منتظر بودن برن تو و تعهد بدن .زود همسر رفت داخل برگه ای رو امضا کرد و قرار شد یکی دو ساعت دیگه تیک شکایت رو بردارن.

با توجه به اینکه پارکینگ جنوب تهران و یافت آباد بود رفتیم به سمت پارکینگ تا هم زمان بگذره هم نزدیک پارکینگ باشیم.

نشون به اون نشون که تا ۱۲:۳۰ پلیس امنیت اون تیک رو نزد و ما در اخرین لحظات تونستیم کارهای ترخیص رو انجام بدیم و بعد هم بریم پارکینگ و ماشینمون رو تحویل بگیریم.

۱_تمام این کارها کمتر از ۵۰۰ تومن برای ما هزینه داشت البته اگر ماشین با جرثقیل بره پارکینگ چیزی حدود ۱۳۰۰ هم پول اون میشه

۲-از مدارکتون محض احتیاط کپی داشته باشید

۳-اگر کسی باشه که خودرو داشته باشه و بتونه کمکتون کنه برای رفتن به اینجاها چیزی کمتر از دو سه ساعت زمان میبره انجامشون

۳-بهتره ماشینتون رو ببرین پارکینگ های ناجا،امنیت ماشینتون بهتره


بیا بغلم

دیشب بابت درز دیوار هم گریه میکردم.

همسر جان بابت پروژه ای  یکی از کشور همسایه هست.

دیشب با واتس اپ تماس گرفتم گفت چرا با وات زنگ میزنی با گوگل میت زنگ بزن. در همین حد کافی بود که گریه کنم و سریع قطع کنم و تا اخر شب دیگه نه پیام دادم نه زنگ زدم

دوباره بابت حساب خالیم زدم زیر گریه.

مطلبی توی توییتر خوندم که برادری میخواست بره سربازی نمیدونست چجوری به خواهرش بگه ۱۰ روز دیگه عازمه وقتی خواهرش بهش گفته بود زود بیا برا شام بدون تو شام از گلوم پایین نمیره. دوباره بابت همین پیام و حس خواهر برادری گریه کردم.

خلاصه نمیدونم دلیل اصلیش چی بود دلتنگی تنهایی یا ....


توق ی ف ماشین

به سلامتی ماشینمون به برکت ج ا رفت پارکینگ بابت کشف ح ج ا ب

مامان و خواهر ها با توجه به اینکه همسر نبود از سه شنبه اومدن پیش من چهارشنبه بعدازظهر کمی ولیعصر رو گشتیم و برگشتیم خونه.

پنج شنبه از ساعت ۹ زدیم بیرون مامان اینا چند جا خرید داشتن.اول سمت عبدل آباد رفتیم بابت خرید پرده ساعت ۱ بود کارمون تموم شد و اومدیم سمت شوش.به محض اینکه از ماشین پیاده شدیم موتور پلیس جلومون رو گرفت پلاک ماشین رو استعلام کرد و با توجه به اینکه سه بار پیامک حجاب داشتیم  گفت ماشین باید بره پارکینگ.هر چی اصرار کردم که مهمون دارم هفته دیگه خودم میبرم قبول نکردن البته من بهشون گفتم که بابت یک پیامک دروغین بازرسی شکایت کردم استوار محترم هم فرمودن بریم کلانتری اگر توی سیستم ثبت بود ماشین رو نمیخابونن. و خوب واضح هست که از پلیس انتظار راست گویی نباید داشت به محض اینکه به کلانتری رسیدیم گفت ماشین توقیفه و باید بخوابه.

ماشین رو خالی کردیم و توی کلانتری گذاشتیم تا بره پارکینگ

امروز هم رفتم قبض پارکینگ رو گرفتم یک هفته باید بخوابه ماشین

مراحل بعدیش هم پلیس +۱۰ هست بابت کارهای ترخیص و خلافی و غیره و بعد ازادسازی ماشین در پارکینگ

الان که فکر میکنم بابت اصرارم به اون ادم واقعا پشیمونم کاری که باید میشد چرا اصرار اونم.....

اصلا بابت توقیف ناراحت نیستم تمام هزینه هاش رو هم پرداخت می کنم هر چیزی بهایی داره

افسر کلانتری توی ماشین ما نشست و با هم رفتیم کلانتری توی راه شروع کرد به فحش و انتقاد از این سیستم  و لعنت به کسی که این توقیف ماشین بابت کشف ح ج اب رو تعیین کرد. ما ساکت فقط گوش دادیم بعدا فهمیدم منتظر بوده ما همراهیش کنیم تا.....(حواستون باشه).

تا اتمام مراحل این پست جهت استفاده دوستان بروز میشه


تئاتر شهر

هفته پیش و این هفته دو تا تئاتر دیدیم

اولی تئاتر شام خداحافظی با بازی امیرکربلایی زاده،آموزنده کمدی و عالی بود

تئاتر دوم "دور"  بودبه معنای واقعی کلمه بد بود اسما کمدی بود ولی دریغ از حتی یک لبخند که روی لبمون بیاد.موضوع هم جنگ!!!!!!!

خلاصه که حالمون گرفته شد.

بعدانوشت:توی سایتی که بلیط خریده بودم نظر گذاشتم و برای تئاتر دوم مسلما نظر منفی و مخالف حدس میزنید پیام عوامل چی بود؟؟؟؟

پاسخ داده بودن چرا نظر شخصی و مغرضانه میدی؟؟؟؟!!!!!

مگه توی سایت نباید نظر شخص خودم رو بدم  یعنی چه نظری باید میدادم و جالب اینکه مغرضانه هست چون تعریف و تمجید نیست