parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

تئاتر شهر

هفته پیش و این هفته دو تا تئاتر دیدیم

اولی تئاتر شام خداحافظی با بازی امیرکربلایی زاده،آموزنده کمدی و عالی بود

تئاتر دوم "دور"  بودبه معنای واقعی کلمه بد بود اسما کمدی بود ولی دریغ از حتی یک لبخند که روی لبمون بیاد.موضوع هم جنگ!!!!!!!

خلاصه که حالمون گرفته شد.

بعدانوشت:توی سایتی که بلیط خریده بودم نظر گذاشتم و برای تئاتر دوم مسلما نظر منفی و مخالف حدس میزنید پیام عوامل چی بود؟؟؟؟

پاسخ داده بودن چرا نظر شخصی و مغرضانه میدی؟؟؟؟!!!!!

مگه توی سایت نباید نظر شخص خودم رو بدم  یعنی چه نظری باید میدادم و جالب اینکه مغرضانه هست چون تعریف و تمجید نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 22:31 https://4seasoninlife.blogsky.com

سلام من این تجربه را در مورد تاتر دارم توی یه پیج که از اون تاتر استوری تعریف و تمجید گذاشته بود گفتم حیف وقت ،خانم برگشت که توی یک سالن چند تا نظر مخالف طبیعیه بعداً کاشف به عمل اون خیلی ناراضی زیاد داشته،

سلام
متاسفانه بعضی ها به جای پیدا کردن راه حل و استفاده از نظر مخالف فقط انکار میکنن که نظر مخالفی هم هست

monparnass سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 14:02 http://monparnass.blogsky.com

" مگه توی سایت نباید نظر شخص خودم رو بدم"

سلام مامان یه فرشته
روزگار بدی شده
وقتی از آدم نظر می خوان
یعنی بیا ازمن تعریف کن !!!
فکر کنم حال و هوای همه جا
شبیه اینستا شده
که برای هرچیزی که طرف میگه یا نشون میده
باید به به و چه چه راه بندازی
وگرنه فلانی و بیساری !!!
باز هم صد رحمت به فضای وبلاگ ها
که تحمل آدمها بالاتره
و جای گذاشتن نظر مخالف
و احیانا تضارب آرا هست
بدون اینکه از هم ناراحت بشیم

چند روز پیش
تصادفا
وبلاگ مردی رو می خوندم
که بی احتیاطی کرده بود
و
از خوانندگان وبلاگش
پرسیده بود به نظر شما
به نوشتن ادامه بدم یا نه
و در جواب
شوخی یا جدی
در صد خیلی زیادی گفته بودن
دیگه ننویس !!!

و
یارو دیوانه شده بود و فحش های رکیکی
به اون نظر دهندگان داده بود




پ.ن :
چند ماهی میشه نوشته هات رو نخوندم
امیدوارم طی این مدت
جریان زندگی ات در مسیر خوبی ، بوده باشه !!!!
حداقل این چند تا پست آخرت که موید این هست

به جناب مونپارناس
امیدوارم خوب و خوش باشی
بله متاسفانه فرهنگ نظر دادن و تحمل نظر مخالف رو نداریم همه باید ازمون تعریف کنن حتی به دروغ!!!!!
بعضی وبلاگ نویسا فقط دنبال جلب توجهن
پ.ن خداروشکر زندگی هم در جریانه به قول سعدی گنج و مار و گل و خار و غم و شادی به همند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد