parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

یلدا

سرپروژه هستیم در یکی از شهرهای خراسان شمالی .شیروان

جایی که با مرز ترکمنستان یک ساعت و نیم فاصله هست.

کشورهایی که اعتقادی به توریست ندارن و در عین حال بیشترین نیاز به جذب توریست رو دارن  قواعد سخت تر و پیچیده تری  در مقابل این منبع درآمد خوب مالی دارن.اولینش هم  ایران خودمون 

قصد داشتیم دو سه روزی بریم عشق آباد پایتخت ترکمنستان اما فهمیدیم فقط هزینه ویزاش حدود صد دلار هست که با دلار ۴۰ تومنی نفری ۴ میلیون فقط باید برای ویزا هزینه کرد که خوب قطعا نمیصرفه مخصوصا وقتی از امنیت اون کشور در مقابل افراد خارجی مطمئن نیستی.

امسال هم یلدا رو باید متفاوت گذروند

یلدای همگی به شادی

Good news

 در میان این همه خبر بد خبر شاغل شدن برادر برامون شد مسکن

دو سه روزی هست که میره بیمارستان و شده جز کادر درمان

گرچه قراردادش سه ماهه هست و حقوقش حداقل اما همین هم برای شروع خیلی خوبه.

برای همه کسانی که گذرشون از اینجا افتاد و دعای خوب کردن هزار برابر بهترش رو آرزو میکنم

# برای تمام پسران در جستجوی شغل کشورم

مرگ و زندگی

مرگ و زندگی تو کشور ما دست خدانیست .دست یک عده خاص هست.

سبک متفاوت

سه روزه که قند و شکر رو حذف کردم .راستش فعلا چایی مزه نمیده ولی امیدوارم بتونم بهش عادت کنم البته گاهی با خرما و کشمش میخورم. اما هیچی چایی با آبنبات طعم دار نمیشه.

مرحله بعدی حذف آرد سفید هست که مرحله سختیه.

یادم هست زمان دخترک من این رژیم غذایی حذف گلوتن و لبنیات رو برای دو سال رعایت کردم وزنم رسیده بود به ۴۲کیلو.

# خواب دیدم من و همسر گلوله ساچمه ایی خوردیم و داریم یکی یکی از بدنمون خارج میکنیم

دوگانگی

هم دوست دارم که فردا تعطیل باشه هم .....


فردانوشت:میشه مرخصی گرفت