parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

سبک متفاوت

سه روزه که قند و شکر رو حذف کردم .راستش فعلا چایی مزه نمیده ولی امیدوارم بتونم بهش عادت کنم البته گاهی با خرما و کشمش میخورم. اما هیچی چایی با آبنبات طعم دار نمیشه.

مرحله بعدی حذف آرد سفید هست که مرحله سختیه.

یادم هست زمان دخترک من این رژیم غذایی حذف گلوتن و لبنیات رو برای دو سال رعایت کردم وزنم رسیده بود به ۴۲کیلو.

# خواب دیدم من و همسر گلوله ساچمه ایی خوردیم و داریم یکی یکی از بدنمون خارج میکنیم

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 15:02

سلام اجی عیب نداره تقصیر من بود بد نوشتم

سلام :گل:

الهه شنبه 26 آذر 1401 ساعت 13:02

سلام اجی منظورم تو نیستی گفتم تو نت خوندم اونجوری نوشتم تند تند تایپپ میکنم نفهمیدم ببخش

سلام الهه میخواستم بهت بگم کدوم پست نوشتم برم درستش کنم اطلاعات غلط ندم به مردم
خواهش میکنم عزیزم

الهه دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 21:20

سلام اجی خوبی اره خداروشکر ندارم ولی خیلیا هستن اب زیاد میخورن مثلا یه بطری اب معدنی میدونی یادمه مامانم یه بار واسه ام رفته بود دکتر سال ۹۹ بود فکر کنم من خودم نمیتونم برم وگرنه میشد میرفتم دکتر گفت باید اب زیاد بخوره عفونت ادرار و تکرر داشتم اونم هم دارو داد هم اینو گفت باز دقیق یادم نمیاد اخه تو نوشته بود کم ابی کلیه باعث نارسایی میشه شاید منظور دکتر هم همینه

سلام من یادم نمیاد همچین چیزی نوشته باشم،کم ابی باعث نارسایی میشه
اینو فقط میدونم که نارسایی باعث کمی ادرار میشه

الهه جمعه 18 آذر 1401 ساعت 00:21

سلام اجی خوبی کلیه ام فقط کم اب و حساسه ولی خوب میلم به اب خیلی کمه میدونی مامانم تو روز چای زیاد میخوره ولی اب نمیخوره یا کم میخوره منم مثل خودشم اب نمیخورم یا کم میخورم

سلام خوب خداروشکر مشکل خاصی نداری.

monparnass پنج‌شنبه 17 آذر 1401 ساعت 12:40 http://monparnass.blogsky.com

" مگه با صبحانه آب میخورن که گفتی من چای سبز میخورم؟"

نه با صبحانه آب نمی خورن
با ناهار چرا
و
همونطور که اشاره کردی
غذای صبحونه من یه شباهتی به غذای ناهار داره
و از اونجا که پایین دادن این نوع غذا بدون نوشیدنی ممکن نیست و توی گلو گیر می کنه و سکسکه و ...
من چای رو که ولرم شده برای پایین دادن این صبحونه
می خورم .
از دیدگاه من این چای ولرم بدون قند یا شکر شبیه به آبیه که وقت ناهار با غذا خورده باشم
در واقعیت هم فکر نکنم یه لیوان یا بشکه !!! چای اونقدر هم موادش با آب فرقی داشته باشه


" صدای هویج رو که نگو تصور کردم ببخشیدا ولی خنده دار بود"

حالا اگه صدای " خرت خرت " جویدن هویچ من رو می شنیدی بعد از یکی دو روز خندیدن سرسام می گرفتی .
تقصیر من چیه ؟
تازه هویج ها رو هم باریک باریک می کردم که زودتر خورده شه و کمتر صدا بده
به فکر خوردن هویچ پخته بودم که فعلا کلا رژیم غذاییم رفت روی هوا !!!

"وزن الانم هم ۵۴ کیلو هست با ۱۶۷ سانت قد. "
این که عالیه
چشم نزنم از ایده آل هم بهتره !!!
پس اگر جای من بودی
که
بعد یک سال و نیم تمرین روزانه
شامل
20 کیلومتر رکاب زنی و هفته ای سه جلسه پینگ پنگ
112 کیلو وزن و 190 سانت قد داشتی چکار می کردی؟
احتمالا فقط یک بار در روز نون و آب می خوردی؟!!!

monparnass چهارشنبه 16 آذر 1401 ساعت 00:43 http://monparnass.blogsky.com

سلام
"سه روزه که قند و شکر رو حذف کردم ... "
چه کار خوبی
من مدتهاست که با چای قند و شکر نمی خورم
البته که خوردنش اینطوری سخته
من چای رو همراه غذای صبحونه می خورم که مثلا نیمرو یا لوبیای پخته یا ساندویچ تخم مرغ با گوجه فرنگی هست .
یه لیوان بشکه ای دارم که توش بجای آب ، چای
- این روزها چای سبز -
می ریزم و بجای آب همراه صبحونه می خورم
اصلا نیاز به قند و شکر رو حس نمی کنم
اما اگه چای رو در میان وعده یعنی بین صبحونه و ناهار بخورم ترجیح می دم یه تکه کیک خونگی هم باهاش باشه


"مرحله بعدی حذف آرد سفید هست که مرحله سختیه "
این یعنی شاهکار
من برای دوهفته سعی کردم اون صبحونه ای رو که در بالا گفتم و با نون زیاد می خوردم حذف کنم هدفم کاهش ئیدرات کربن بود
بجاش برای صبحونه یه هویچ و یه سیب و یه نارنگی می خوردم
اوایل همکارا براشون جالب بود اما بعدا کم کم به منت کشی افتادن که تو رو خدا غذا بخور
فکر کنم صدای جویدن هویچ و سیب روی اعصابشون بود و اذیتشون می کرد
اینطوری شد که رژیم "حذف نون از صبحونه" بعد دوهفته به اتمام رسید .
امان از حرف مردم


"یادم هست زمان دخترک من این رژیم غذایی حذف گلوتن و لبنیات رو برای دو سال رعایت کردم وزنم رسیده بود به ۴۲کیلو. "
عجب رژیم غذایی ترسناکی !!!
یه جا خوندم وزن یه زن بالغ نباید زیر 45 یا 50 باشه
42 کیلو ، وزن دخترهای نابالغ یا زنان قحطی زده آنگولایی نیست؟
بدن با این رژیم سنگین کمبود کلسیم و مواد معدنی موجود در لبنیات رو پیدا نمی کنه ؟ این رژیم آثار جنبی نداشت ؟ مثل ریزش مو یا ناراحتی گوارشی یا ضعف و ...؟

سلام مونپارناس
اینایی که گفتی صبحانه میخوری ناهارماست
ولی اره موافقم اگر با صبحانه خورده بشه کمتر تلخیش اذیت میکنه البته الان میشه گفت عادی شده برام.
یک سوال مگه با صبحانه آب میخورن که گفتی من چای سبز میخورم؟
حذف کربو هیدرات خیلی خوبه یا حداقل کم کردنش که باعث تجمع چربی نشه.
صدای هویج رو که نگو تصور کردم ببخشیدا ولی خنده دار بود
نه مشکلی توی اون زمان نداشتم اگرچه اوایل اصلا سیر نمیشدم اما بعدها نون ذرت از جایی میخریدم و با اون وعده شام یا صبحانه رو میخوردم گرچه خیلی بدمزه بود و شیرینی هایی میگرفتم که از ارد برنج خالص تهیه شدا باشن.تقریبا اون دوسال میشه با قطعیت بگم من غذای بیرون نخوردم چون ممکن بود داخلش از آرد استفاده کنن هیچگونه شیرینی و کیک بیرونی و خیلی چیزای دیگه.
به نظر ۴۲ کیلو خیلی کمه ولی در ظاهر خیلی قحطی زده نشون نمیداد من وزن الانم هم ۵۴ کیلو هست با ۱۶۷ سانت قد.

الهه سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 00:13

سلام اجی خوبی ان شاءالله موفق باشی او رژیمت میدونی من دو هفته کمتره چای خور شدم اخه کلیه و بدنم کم ابه بعد میلم به اب هم کمه گفتم چای زیاد بخورم کمبود اب بدنم جبران بشه اخه میدونی کلیه ام هم حساسه و بعضی روزا درد میگیره میگم اینجوری درد نگیره و چای هم سعی میکنم با یه قند کوچیک بخورم

سلام پس اگر ناراحتی کلیه داری آب زیاد بخور هیچی به اندازه آب مفید نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد