parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

در جهت مخالف

دیشب سریال  گیم او ترونز رو میدیدیم خودم حدود دو فصلش رو قبلا دیده بودم ولی رها کرده بودم نمیدونم چرا برای من اونقدر که بقیه تعریف کردن جذاب نبود.

خلاصه که این دفعه با همسر شروع کردیم.

هوا بارونی و همراه با غرش رعد و برق بودهوس کردیم توی سالن بخوابیم و لحاف و تشک اوردیم.نگم براتون که چه حس خوبی داشت حس گذشته های دور.

البته به نظرم بهتره فرداش تعطیل باشه.

اما اگر بگم ساعت چند خوابیدیم

ساعت ۹!!!!

و البته که ۴ صبح بیدار بودیم

اخر هفته قشنگ

سه روز اخر هفته با یک جمع خانومانه رفتیم مشهد.

موج های آبی و اون هیجانش  خوب بود

هوا عالی و بهاری.

فیلم

دیشب به صورت ناگهانی رفتیم سینما و فیلم هتل رو دیدیم.از نظر محتوا و فیلم نامه چیزی نداشت ولی از نظر کمدی خوب بود و خنده دار.برای من و همسر که سخت میخندیم واقعا خندیدیم البته که محیط سینما هم تاثیر گذار بود شاید اگر خونه بودیم انقدر نمیخندیدیم.

یک انیمه هم دیدیم که به نظر من خوب بود به اسم Spirited Away (شهر اشباح)  که خیلی تعریفش رو شنیده بودم اما برای من اونقدر عالی نبود البته که انیمه قدیمی هست.

در حال حاضر مشغول دیدن فیلم فهرست شیندلر هستم که چون خیلی طولانیه به صورت مقطعی میبینم تقریبا 3 ساعت و خورده ای هست که این هم رتبه بالایی در IMDB داره

خواهر

از دوشنبه هفته قبل همسر جان رفت ماموریت .من هم به خواهر ها گفتم اگر کاری ندارید بیایید اینجا تا اخر هفته با هم باشیم.سه شنبه شب اومدن.چهارشنبه هر کی دنبال کارهای اداری خودش بود و من هم سرکار.

ناهار سه تامون رو با خودم آورده بودم شرکت بعد از این اینکه کارهاشون تموم شد منم مرخصی گرفتم رفتیم توی پارک و ناهار خوردیم.چقدر چسبید بعد هم رفتیم بازار گردی .شب خسته و کوفته برگشتیم خونه.

پنج شنبه هم از صبح رفتیم بیرون تا ۷ شب چقدر خوش گذشت.

جمعه صبح هم رفتن.رفتنشون خیلی دلگیر بود.اگر کنار هم بودیم چقدر میشد وقت بگذرونیم باهم.نمیدونم شاید هم اگر زیاد با هم میبودیم دیگه روابط اینجوری نبود...

همسر هم برگشت.

وحشت

اومدم از خواب دیشبم بنویسم که همش جنگ و آوارگی و ترک خونه بود اما دست و دلم نمیره به پست نوشتن.

حس و حالش نیست اصلا.

دخترک عزیزم امشب  آسوده بخواب با موهایی رها شده در باد.

شاید اگر ما سال دوم زندگی بچه دار میشدیم دختری هم سن و سال تو داشتیم....

لعنت به همتون