parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

مهمانداری

هفته قبل و این هفته درگیر مهمونداری هستم.در کنار  خستگی هاش خوبه که خونمون شلوغ شده و سرگرم هستیم.

# خواهر داشتن نعمت بزرگی هست با همسر بیرون بودیم وقتی برگشتیم خونمون مثل دسته گل شده بود .

از همه جا

  1. جدیدا یک اخلاقی پیدا کردم که در بعضی مواقع خوب ودر بعضی موارد اذیت کننده هست.اینکه حتما باید کاری که مدنظرم هست رو انجام بدم و تا این کار انجام نگیره آروم نمیگگیرم. این شامل تمام کارهای کوچیک و بزرگ میشه. وقتی انجام میشه یک لذت بسیار و وقتی هم که عقب میوفته یک خودخوری بزرگ همراهشه.
  2. برق خونه اومده ۴هزار تومن ،خواستم بگم که صرفه جویی رو یاد بگیرین از ما البته این که خیلی از اوقات خونه نیستیم هم بی تاثیر نیست.
  3. یک نکته :نمیدونم توی پست مربوط به ماشین نوشتم یا نه .هر وقت خواستید ماشین بخرید حتما حتما قبل از خرید از راهنمایی و رانندگی بابت توقیف بودن یا نبودنش استعلام بگیرید .ممکنه ماشین به هر دلیلی توقیف شده باشه که در مراحل وکالت انتقال و ...مشخص نمیشه شما چک ماشین رو میدید و بعدا هم ماشین رو ازتون میگیرن و کاری هم ندارن که شما وکالت انتقال از طرف گرفتی و پولش رو پرداخت کردید بهترین کار برای خرید ماشین اینکه با فروشنده به تعویض پلاک مراجعه کنید و همونجا با خیال راحت به نام خودتون بزنید و چک رو بدید که اینکار در ۹۹ درصد موارد به علت مشغله های کاری دو طرف انجام نمیشه.
  4. این روزها دزدی مخصوصا موبایل دزدی خیلی زیاد شده حواستون به گوشی هاتون باشه و حتی الامکان توی مکان های عمومی با هندز فری صحبت کنید
  5. خیلی وقته نرفتیم دیار همسر.بهش پیشنهاد بدم اخر هفته بریم
  6. استارت خونه تکونی  رو زدم 
  7. خیابون کناری ما به واسطه زندگی ارامنه این روزها حال و هوای کریسمس و سال نو رو داشت چند باری با همسر قدم زدیم هوا هم سرد بود .تصویر سازی کردیم الان توی کانادا هستیم هوا هم بسیار سرد و سال نو هم هست.
  8. اینم عکس یکی از مغازه ها

معایب

از سفرهای زیاد و گشتن دور کشور گفتم ولی از معایب شغل بابای یک فرشته نگفتم.

بابت کاری من برگشتم تهران و همسر الان اراکه و نتیجه اینکه دوتامون یلدا رو در تنها ترین شکل ممکن بدون هیچ هندوانه و لبو و آجیل و بقیه مخلفات گذروندیم

امیدوارم همگی شب بی نظیری داشته باشید و زمستونی عااالی در پیش رو 

یلداتون مبارک