parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

معایب

از سفرهای زیاد و گشتن دور کشور گفتم ولی از معایب شغل بابای یک فرشته نگفتم.

بابت کاری من برگشتم تهران و همسر الان اراکه و نتیجه اینکه دوتامون یلدا رو در تنها ترین شکل ممکن بدون هیچ هندوانه و لبو و آجیل و بقیه مخلفات گذروندیم

امیدوارم همگی شب بی نظیری داشته باشید و زمستونی عااالی در پیش رو 

یلداتون مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
monparnass پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 20:51 http://monparnass.blogsky.com

"منم کلی جواب داده بودم و تایید کردم الان با این کامنتت نگاه کردم دیدم جوابی ثبت نشده "

آشتی آشتی !!!

خداروشکرر ختم بخیر شد

monparnass دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 23:47 http://monparnass.blogsky.com

سلام مامان یک فرشته
این همه فسفر سوزوندم و یه وجب نظر نوشتم ارزش جواب دادن نداشت؟
حداقل حتی با یه شکلک ؟
هیچ شکلکی؟
حتی این
یا این
یا اصلا این ؟

سلام جناب مونپارناس
من باید الان از دست این بلاگ اسکای به کی شکایت کنم
منم کلی جواب داده بودم و تایید کردم الان با این کامنتت نگاه کردم دیدم جوابی ثبت نشده
عذرخواهی منو بپذیر
فقط بابت یک چیز خوشحالم اینکه دوباره شکست خوردی و کامنت گذاشتی
جواب کامنت قبلی رو هم بخون
باز هم معذرت و این گل تقدیم شما بابت عذر خواهی

monparnass پنج‌شنبه 9 دی 1400 ساعت 05:32 http://monparnass.blogsky.com

سلام مامان یک فرشته
اگر چه تصمیم گرفتم برای رعایت اعتدال ، در هر پست وبلاگ هایی که می خونم نظر نذارم ولاقل یک در میون این کار رو بکنم
ولی
تا حالا هر بار که چشمم به این پستت افتاده شل شدم !!!
الان هم شکست خورده از پایبندی به تصمیمم اینجام

از قدیم گفتند
- سعدی هم در حکایت بازار بغدادش اونو واضح بیان کرده -
که اگر ما به اشخاصی که شرایط سخت تری نسبت به ما دارند توجه کنیم ،تحمل وضعیت خودمون برامون آسون تر می شه

بطور معادل توی سخنان مذهبی هم توصیه شده وقتی خیلی خوشحالین یا خیلی ناراحت به دیدار اهل قبور برید تا به آرامش برسید

من فامیلی دارم که روی کشتی کار میکنه و چند ماه رو به اقتضای شغلش روی دریاست . همسرش شاغله و دو تا بچه
کوچک هم داره .
می تونی سختی ای رو که همسرش در نبود مرد خونه اونهم در این مدت طولانی و در دیار غربت و دور از فامیل تحمل می کنه حس کنی ؟

خود من هم بعد از ظهر یلدای امسال سردردی گرفتم که مسلمان نشنود کافر نبیند
و
ناچار شدم از همون سر شب شیرجه بزنم توی رختخواب و خداحافظ یلدا !!
حتی نشد یه کم از اون انار هایی که خودم با هزار مشقت دون کرده بودم بخورم . بقیه خوردنی های موجود بکنار !!!

الان یه کم حس بهتری داری ؟



پ.ن :
از الان گفته باشم برای پست بعدی هر چقدر هم برام جالب باشه نظری نمی تونم بذارم مرده و قولش !!!
من روی تصمیمم مصر هستم !!!
فقط هنوز نمی تونم بفهمم چرا این پستت شکستم داد؟


سلام جناب مونپارناس
باز هم معذرت بابت بدون جواب تایید شدن
امیدوارم یادم بیاد چی نوشته بودم
بله کسانی هستن که شرایط سخت تری دارن .من خودم خیلی اهل زانوی غم بغل گرفتن بابت شرایط موجود یا تنها بودن نیستم من و همسر تقریبا یاد گرفتیم در نبود خانواده هامون خودمون این مراسمات رو دو نفره برگزار کنیم حتی سالیانی رو یاد میاد ۱۳ بدر دو نفره میرفتیم پیک نیک
از اینکه در این مورد شکست خوردی بسیار خوشحالم و منتظر شکست های بعدیت در رابطه با کامنت گذاری هستم

الهه دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 16:20

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه پیش هم باشین و سلامت باشین و تنها نباشین دست خطت هم خیلی قشنگه

سلام ممنون الهه چشمات قشنگ میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد