parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

حرکت جدید

چند وقتی هست رفتم سراغ یادگیری افتر افکت از یوتیوب.افتر افکت یک نرم افزار طراحی انیمیشن هست که خوب خیلی کارها میشه باهاش انجام داد و در دنیای امروز خیلی پرکاربرده.

امروز یک کلیپ کوتاه زبان اصلی رو به صورت زیرنویس فارسی چسبیده ادیت کردم و بسیار از نتیجه راضیم.


همسر بالاخره جمعه برگشت و تولدش هم با گل و کیک و یک کادو به صورت دونفره برگزار شد.

شد انچه نباید

شنبه هفته پیش به همسر خبر دادن که پدرش حالش خوب نیست و بردنش بیمارستان همسر هم بلافاصله بلیط گرفت و رفت کرمان بعد از دو سه روز پدرشوهر مرخص میشه و خداروشکر مشکل خاصی نبوده و فقط گفتن کیسه صفراش سنگ داره.

از اونجا که کرمان هم کارداشتن میمونه و یکی دو تا از همکاراش هم میرن پیشش برای انجام کارها.

اون دو نفر یکی دو روزه برگشتن و همسر تا الان حدود 2 هفته مونده برای انجام کارها.

از اونجا که مسئولین گرامی تپه ای نیست که ....باشن گند زدن در بلیط و هیچ بلیطی پیدا نمیشد تا همسر برگرده.

و همه این ها نتیجش شد به هم خوردن برنامه های من

برنامه سوپرایزم بهم خورد و اون شخص نه کنسل کرد و نه جابجا و هیچ پولی هم پس نداد.

تنهایی و به هم خوردگی برنامه و موندن بیش از حد همسر کنار خانوادش در حالی که من اینجا تنهام و همه اینها باعث شد از دیروز حال بدی رو تجربه کنم .از شرکت که اومدم بیرون دیگه نتونستم جلوی گریه ام رو بگیرم و تا خونه اشکام سرازیر بود حتی همین الان...

کادو هم هفته پیش براش گرفتم اما هیچ انگیزه ای برای دادن بهش ندارم.

می دونم بخش زیادیش تقصیر اون نیست اما من بابت همون بخش کم هم ناراحتم.چون حس کردم هیچ عجله ای برای برگشتن نداره 


سوپرایز

بعد از سالها گذشتن از زندگی مشترک با دیدن یک تبلغ تصمیم گرفتم یک سوپرایز برای تولدش داشته باشم.

چیزی که اصلا و عمرا به ذهن خودش و شاید به ذهن خواننده ها یا هر کسی برسه.

رزرو یک استخر خانوادگی همراه با پذیرایی .برای پنج شنبه رزرو کردم.

اما همسری که ماموریت هست و مشخص نیست تا پنج شنبه برمیگرده یانه 

کلا زندگی ما اصلا قابلیت برنامه ریزی رو نداره حتی برای یکی دو روز اینده .


توهین

به نظر من توهین به شغل افراد حالا هر شغلی که باشه نشون دهنده بالغ نبودن یک انسانه.

تمام شغل ها ارزشمندن .

پی نوشت:توهین یک دختر به شغل رانندگی یک راننده بی ارتی امروز.

پی نوشت ۲:البته فحش اول رو راننده داد اما دختر میتونست به خود راننده بد و بیراه بگه نه به شغلش

امیدوار

داشتم میومدم سرکار اقایی حدود ۷۰ ساله منو دیده

 میگه سلام 

گفتم سلام بله

 میگه خبر داری ؟

گفتم چی رو؟

گفت ا-خو-ند ها دارن میرن

گفتم خداروشکر ،خدا از دهنت بشنوه

یک نفر هم  از همسر پرسیده آزادی کجاست

همسر بهش ادرس داده

طرف گفته میگن تو این مملکت که آزادی نیست.

گفتم باید میگفتی برای رسیدن به ازادی باید از انقلاب گذشت