parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

مهمون دارم

مهمون دارم دو روزه اومدن و قراره یک هفته بمونن اخه چرا بعضی ها یک ذره رعایت طرف مقابل رو نمیکنن

اول هفته

روز اول هفته با سه خبر بد شروع بشه دیگه چه شود.

ای گند بزنن زندگی رو .

تازه حالم داشت روبراه میشد

دی ماه پر حادثه

چرا همه اتفاقات شوم و بد در دی ماه میوفته؟؟؟

زلزله بم

سانچی

پلاسکو

هواپیماps752

و حالا بمب گذاری در کرمان

صدای بمب به صورت وحشتناکی در خانه پدری همسر شنیده شده.

دی ماه

شروع دی ماه برامون مصادف شد با سفر و گذروندن شب یلدا با جمعی از آشنایان و بعد هم سفر کاری با یک اقامتگاه زیبا


بعد هم برگشتیم و دو سه روزی مهمون داشتم.

امروز هم بعد چند روز اومدم سرکار.چرا اینقدر سخت شده کار کردن.من که یک روزی آرزوم بود شاغل باشم؟؟؟؟

شاید علتش اینه که دو ماهه حقوق نگرفتم پس انگیزه کار کردنم هم تموم شده.حتی عیدی پارسال رو هم نگرفتم.خوب به من چه ربطی داره شرکت وضعش الان خوب نیست مگه من توی سودشون شریکم که توی زیانشون باید شریک باشم.اه

ببخشید بعد چند وقت با غرغر اومدم