parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

صبر

من ادم صبوری هستم ممکنه از درون داغون بشم اما بروز نمیدم و خیلی از دوستان و اشنایان معتقدند من خیلی صبورم در خیلی از موارد....اما گاهی وقتها میبینم این صبوری به ضررم تموم میشه و اگر اینقدر صبور نبودم شاید الان خیلی چیزها داشتم یا کلا زندگیم طور دیگه ای بود نمیدونم..........

یک نمونه سادش همون مورد دکتر رفتن و پیگیری کارهامون هست که اگر صبور نبودم شاید تا الان انجام گرفته بود

گاهی وقتها به شدت از خودم عصبانی میشم

**بعد از چهار روز اشپزخونه بهم ریخته من مرتب شد

تولد

فردا سی و سومین سالروز تولدم هست.بعد از گذر از سی سالگی ادم خیلی با تولدش خوشحال نمیشه مخصوصا اینکه موضوع بچه هم ربط مستقیم به سن و سال داره...اما به قول رامبد جوان این تنها سی و سومین سالگرد تولدم هست و دیگه تکرار نمیشه

**از یک هفته پیش همسر رو با وجود دغدغه زیاد مجبور کردم بریم دنبال خرید یخچال و ایشون هم عنوان کردن یخچال میگیریم به عنوان کادو تولد و من هم قبول کردم.چون خیلی از زحمتهام رو کم میکنه و برامون خیلی واجبه

**سرگیجه همسر همچنان پابرجاست و این ماه در حدود یک تا یک ونیم میلیون خرج  دکتر و عکس و ازمایش کردیم و تمام دکترها گفتن مشکلی نیست پس این سرگیجه علتش چیست رو نمیدونیم.البته با کمی سرچ شک کردیم که ممکنه عفونت سینوس باشه چون همسر خان خیلی سرما میخوره و حالا داره انتی بیوتیک میخوره خداکنه مشکلش حل بشه.خسته شدم از بس راهی دکتر شدیم

**روزهایی که دکتر میریم شب موقع خواب بدنم یک دفعه میلرزه و چند باری از بلندی میوفتم توی خواب.

راستی ابروهام رو هم هاشور زدم کاری که خیلی وقت بود میخاستم انجام بدم ولی میترسیدم الان سه -چهار روز گذشته فعلا که خیلی راضیم 

هنر نامه


عکس های پست قبلی

صرفا جهت عوض کردن حال و احوال خودم و دوستانم

از توی یکی از پیج های اینیستا یک دکوپاژ پیدا کردم که خیلی زیبا بود مراحل کار رو هم گفته بود به زودی میام با کارهای دکوپازم(ایکون از خود متشکر)

واینکه این چند روز چند تا کیف دوختم و هنوز هم ادامه داره دوخت و دوز..عکساش رو هم به زودی میزارم

***از اینکه میبینم خوانندهای وبلاگم با خوندن مطالبش ناراحت میشن من ناراحت میشم...امروزه اینقدر هممون مشکل دارم که سخته بخایم مشکلات بقیه رو هم بدوش بکشیم

****دوستتون دارم

یک پیشنهاد

تورو خدا اگه بچه دار شدید حتما نوزادتون رو ببرید ازمایشگاه های بیرون برای تشخیص تیرویید

دیروز خانمی رو دیدیم که نوزادش دو ماهش بود.سه روزگی تست تیرویید داده بودن درمونگاه  بهشون گفته بودن مشکوکه و بیاید دوباره ازش تست بگیریم.بار دوم دیگه زنگ نزده بودن و میدونید که زنگ نزدن یعنی همه چی خوبه...اما بعد از دوماه میفهمه که نوزادش بی رویه داره چاق میشه و وقتی میبره دکتر و ازمایش میفهمه که کم کاری تیرویید داره..

تیرویید باید زیر یک ماه درمانش شروع بشه و با گذشت هر روز اسیب به مغز کودک بیشتر و بیشتر میشه

لطفا به درمانگاه ها اطمینان نکنید و خودتون بچه رو ببرید ازمایشگاه های بیرون...اصلا هم سخت نیست