parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

زمان

گاهی باید زمان دادکه عصبانیت ها کم بشه .

بعد دوباره تلاش کرد.

این دفعه زمانش زیاد بود

مشاوره

یک روانشناس خوب میتونه کلی بار از رو شونه هات برداره.امیدوارم بتونم همسر رو هم راضی کنم بیاد

روزای بدی رو میگذرونم. همه چی یهو عوض شد.حرفش نابودم کرد

سریال

سریال vis a vis  یک سریال اسپانیایی هست که ماجراهاش در زندان زنان اتفاق میوفته قشنگ هست پیشنهاد میشه.

خوبی فیلم خارجی دیدن اینه که تازه میفهمی تفاوت فرهنگ یعنی چی؟

به نظر شما امکان داره در ایران یک پلیس عاشق یک زندانی بشه؟من که فکر میکنم تا حالا همچنین اتفاقی در ایران رخ نداده .اینجا در این جغرافیا شغل شخص، خانوادش، قیافش و خیلی چیزاهای دیگه مهمه نه صرفا خود خود اون شخص. یک جورایی عقل ما دودوتا چهارتا میکنه و تصمیم میگیره نه احساسمون

واقعا چرا؟

دیروز همسر اومد دنبالم و با هم برگشتیم خونه.توی مسیر بهش میگم بریم خونه میخای بخوابی یا نه؟(همسر علاقه وافری به خواب ظهر دارن برعکس من).ساعت حول و هوش 4 و خورده ای بود. میگه چرا؟ گفتم اگر میخوابی من برم باشگاه اگر نه که نرم.میفرمان یک چرت یک ربعه میزنم. همزمان هم میخاد من نرم هم خواب ظهرش رو از دست نده

نظریه نامحبوب: مردها دوست ندارن بدون همسراشون خونه باشن