parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

مهمانداری

هفته قبل و این هفته درگیر مهمونداری هستم.در کنار  خستگی هاش خوبه که خونمون شلوغ شده و سرگرم هستیم.

# خواهر داشتن نعمت بزرگی هست با همسر بیرون بودیم وقتی برگشتیم خونمون مثل دسته گل شده بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
monparnass پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 23:18 http://monparnass.blogsky.com

سلام
خدا برات _ همینطور مهربون _ حفظش کنه
اما
جمله ات رو باید دقیق تر بنویسی
خواهر " خوب" داشتن نعمت بزرگی هست !!!

اون خواهری که همش باهات گیس و گیس کشی و چشم و همچشمی داشته باشه خوبه؟


پ.ن 1:
از ظواهر امر بر میاد که تو خواهر کوچکتره هستی !!
اگر حدسم درست باشه چیز عجیبی نیست
چون
خواهر بزرگتر های خوب یه حس مادری نسبت به کوچکتر از خودشون دارند

پ.ن 2:
توی یخچال رو نگاه کردی؟
شاید غذای فرداتون رو هم پخته باشه !!!
پخته؟
دست گلش درد نکنه !!!!
به این می گن خواهر

سلام جناب مونپارناس
کاملا موافقم باید کلمه خوب رو اضافه میکردم
البته واضح هست که تعدادهمچین خواهرهایی (منظورم جمله گیس و گیس کشی و چشم و هم چشمی) واقعا کمه
پ.ن ۱:کاملا اشتباه کردی من خواهر بزرگه هستم و با کمال تاسف اونقدر که اونا در حق من محبت کردن من نکردم.
پ.ن ۲ درست حدس زدی سالاد روز بعد رو هم اماده کرده بودن .

الهه پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 15:47

سلام اجی خوبی خداحفطشون کنه خواهر برادراتو برات ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین کنار هم

سلام ممنون الهه جان
تو و برادرت هم خدا برا هم نگهتون داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد