parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

بیا بغلم

دیشب بابت درز دیوار هم گریه میکردم.

همسر جان بابت پروژه ای  یکی از کشور همسایه هست.

دیشب با واتس اپ تماس گرفتم گفت چرا با وات زنگ میزنی با گوگل میت زنگ بزن. در همین حد کافی بود که گریه کنم و سریع قطع کنم و تا اخر شب دیگه نه پیام دادم نه زنگ زدم

دوباره بابت حساب خالیم زدم زیر گریه.

مطلبی توی توییتر خوندم که برادری میخواست بره سربازی نمیدونست چجوری به خواهرش بگه ۱۰ روز دیگه عازمه وقتی خواهرش بهش گفته بود زود بیا برا شام بدون تو شام از گلوم پایین نمیره. دوباره بابت همین پیام و حس خواهر برادری گریه کردم.

خلاصه نمیدونم دلیل اصلیش چی بود دلتنگی تنهایی یا ....


نظرات 1 + ارسال نظر
monparnass چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 08:44 http://monparnass.blogsky.com

" نمیدونم دلیل اصلیش چی بود دلتنگی تنهایی یا .... "

سلام میف
شک نکن که علتش تنهاییه
آدم توی تنهایی خیلی شکننده تر و حساس تر میشه
اگرچه گریه مکانیزم بسیارخوبیه که بدن برای کاهش سطح ناراحتی و استرس ازاون استفاده میکنه
کاش من هم می تونستم هر وقت لازمه گریه کنم !!!
اون جاهایی که لازمه اشکم در نمیاد که نمیاد
اما
گاهی سر یه صحنه کوچک از یک فیلم
که حتی در ظاهر گریه آور نیست
اشکم در میاد
مثل جاهایی که دل بخاطر رفتار طرف مقابل میشکنه
یا
انتظار محبت داره ولی طرف مقابل حالیش نیست و رفتار دیگری می کنه
اشتباه نکنی ها
خودم اصلا با هیچ دختری قبل از ازدواج وارد هیچ رابطه ای نشدم که تجربه شخصی از این موارد داشته باشم
فقط فکر می کنم یه حس هم ذات پنداری قوی دارم
البته فقط فکرکنم ... مطمئن نیستم !!!



پ.ن :
اسمت خیلی طولانیه و من
عادت دارم وقت نظر گذاشتن
اسم طرف مقابل رو بنویسم
بفکرم رسید از مخفف نویسی
به سبک زبان انگلیسی استفاده کنم
مامان یک فرشته
=
م ی ف
=
میف

ایده اسم جالب بود
اره تا یک جاهایی تنهایی قابل تحمله ولی بعدش به اشکال مختلف خودش رو نشون میده .
به نظرم باید مردها هم بتونن راحت احساسشون و گریشون رو نشون بدن این طور زن و مرد همدیگر رو بهتر درک میکنن.چون خیلی از اقایون از جمله همسر خودم متاسفانه عکس العمل مناسبی در برابر گریه ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد