parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

اسفند ،ماهی که دوست داشتنی ست

از شروع اسفند یک هفته گذشت به کجا چنین شتابان

شنبه رو مرخصی گرفتم تا کارهای خونه تکونی رو به پایان برسونم خداروشکر با نهایت خستگی ولی با اوج رضایت تمام شدن فقط سرویس ها و بالکن مونده که اخر هفته اونها رو هم انجام میدم.

فکر کنم جز معدود افرادی هستم که با خونه تکونی کاملا موافقم و دست سازنده و مخترعش  رو به گرمی میفشارم

اخر سالی یک تصمیم عااالی گرفتم و اون شروع دوباره کلاس زبان هست که بسیار راضی هستم.البته چقدر کلمات از ذهنم رفته بیرون.

خلاصه که اینبار باید تا انتها برم

باشگاه هم همچنان ادامه میدم .

امسال قصد خرید عید رو هم ندارم به نظرم دیگه الان دیره و همه جا شلوغ.همسر هم ماه قبل برای عروسی که دعوت بودیم کت شلوار خرید که همون رو عید میپوشه.

ارایشگاهی هم کار خاصی ندارم به جز ناخن که اونم یک روز میرم موهام هم برای همون عروسی گذشته رنگ کردم

خلاصه میخام بگم که عید جان میتونی تشریف بیاری

دلم یک مسافرت تفریحی توپ میخاد خارجی باشه چه بهتر ولی مثل دو سه سال قبل مسافرت کاری داریم از دوم سوم عید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد