parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

پنالتی میزنه

این چند وقت انقدر از بی حواسی دیگران ضربه خوردم که دیگه کلافه شدم.اینها فقط چند موردشون هستن

وقتی داشتیم میرفتیم ارومیه رفتیم راه اهن تهران که ماشینمون رو تحویل بگیرم مسئول مربوطه گواهینامه خواست همزمان با ما یک اقای دیگه ایی هم اومده بود که مسئول مربوطه همزمان کار ما دو تا رو انجام میداد.بعداز احراز هویت گواینامه ما رو میده به اون اقا اشتباها

من همون جا شک کردم و به اقای همسر گفتم که گواهینامه اون اقا رو چک کن چون به نظرم اومد عکس تو روش بود.اون اقا داشت از در خارج میشد که ما بهش گفتیم ببخشید گواهینامتون رو درست گرفتید که دیدیم بله گواهینامه همسر دست ایشون بود.تصور کنید که اگه اون اقا میرفت ما توی تهران زمانی که باید چندین ساعت رو توی جاده باشیم بدون گواهینامه و اینکه چطور اون اقا رو پیدا کنیم

ددومین مورد پند شب پیش بود  که رفتم داروخونه امپول ویتامین ب بگیرم اون فروشنده هم پرسید ایرانی یا خارجی من هم تاکیید کردم که حتما خارجی باشه وقتی اومدیم خونه دیدم که ای دل غافل پول خارجی رو گرفته ولی امپول ایرانی داده و روش با افتخار نوشته شده ساخت ایران .انقدر حرصی شده بودم ولی چون خیلی راه بود منصرف شدم از بردن و پس دادنش

بار اخری هم که میخاستم از پیش خانواده برگردم رفتم بلیط قطار بگیرم و خانوم مسئول پرسید ویژه خواهران بزنم و من هم گفتم اره حتما

وقتی اومدم و داخل قطار نشستم دیدیم بله اقا هم در کوپه داریم و ایشون فقط برای قشنگی سوال پرسیدن از من و عادی برام زدن

و اخریش اینکه کتاب زبانم رو دادم یکی از بچه ها بنویسه از روش توی کلاس.ایشون هم کتاب خودش رو اشتباهی به من دادن و من الان دو سه جلسه میرم کلاس و ایشون تشریف نمیارن هیچ تلفنی هم هیچ کس ازش ندارههههههههههههه

یعنی توی این کشور خودت مسئول تمام کارها هستی خودت باید داروت رو با نسخه چک کنی(حتما حتما این کار رو انجام بدین.چند بار برای خودم پیش اومده) خودت بلیط تاریخ ساعت و همه چی اون رو دوباره چک کنی.اگر وسیله ای میخری حتما دوباره سایزش و رنگش رو چک کنید و خلاصه خودتون حواستون جمع باشه .ملت .............پنالتی میزنه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد