parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

1- خونه تکونی رو شروع کردم چقدر این کار بهم لذت میده.تمیزی خود خود بهشته.

2-از الان برای سه روز تعطیلی برنامه دارم یک روزش رو که باید بزارم برای کارهای ساختمانمون.اینو داشته باشین که مدیر ساختمان منم.یعنی خوشم میاد از من مردتر و بیکارتر توی ساختمانمون نبود

3-برای تمام اعضای خانواده همسر و خانواده خودم شروع کردم به هدیه گرفتن برای عید.چقدر این کار لذت بخشه

4- اون وامی که قرار بود بدن رسما منو بیچاره کردن .ضامن های ما شهرستانن و بانک اصلا قبول نمیکرد که میشه رفت شعبه شهرستان و اونجا ضامن امضا کنه و اسناد رو بانک براشون بفرسته کاری که من چند بار کردم.

بعداز تعطیلی نوشت: زیاد روی برنامه ریزهاتون حساب نکنید

نظرات 2 + ارسال نظر
طیبه پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 21:15 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
وبلاگ جدید مبارک
خونده بودمت، تنبل خانوم شده بودم کامنت نذاشته بودم
چه خانوم زرنگی، ما خانه تکانی رو تا دقیقه نود نگه می داریم ، بعدش هم بابای خونه ، بیشترش رو انجام میده
وام هم ایشالا درست میشه،تلاشت رو بکن

سلام طیبه عزیز
ممنون
همین که سر میزنی کافیه.منم تنبلم متاسفانه.یعنی اینطوریه که یک بار پست های جدید رو میخونم بعد میگم یک بار دیگه میام و کامنت میزارم که متاسفانه فراموش میکنم

الهه سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 21:48

سلام اجی خوبی به سلامتی ان شاءالله که به شادی همه کارهاتو انجام بدی و همه چی ام درست میشه اجی منم تمیز بودن رو دوست دارم علی الخصوص اشپزخونه ولی خیلی ارومم

سلام الهه جان. ممنون
واقعا اشپزخونه رو که دیگه نگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد