parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

نمیخوام غر بزنم که ای این مملکت فلان و بهمانه

اما اگر در راستای سرقت گوشیم که یکسال و نیم پیش بود و من کلا فراموشش کرده بودم پیامکی بیاد با این مضمون "متهم پرونده شما در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹  دستگیر و به سرقت اموال شما(گوشی موبایل)  اعتراف کرده لطفا به فلان آگاهی مراجعه کنید " چه میکردید؟

صبح با ته مانده ای از امید رفتم آگاهی.در صورتی که آگاهی مذکور در پایین ترین قسمت تهرانه و بسیار ناامن

وجواب چه بود .به این پیام ها توجه نکنید این ها الکی هستن  .این پیام مال یکسال پیش بوده الان فرستاده شده و هیچ ارزشی نداره و هیچ اتفاق تازه ای نیوفتاده.

فقط هزینه ۱۰۰ تومنی اسنپ هم اضافه شد .

نظرات 2 + ارسال نظر
monparnass سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 12:14 http://monparnass.blogsky.com

" راستی چرا همه ی" ض "و" ظ" ها رو با" ز" نوشتی"

مطابق حدسیات
"برادران بالا " با سرچ کلمات اصلی ... و ... و نظایر اون منتظرن یکی رو پیدا کنن که به اسب شاه گفته باشه یابو
تا بعد بیان سروقتش و چوب توی آستینش بکنن!!!!
چه کاریه ؟
من اینطور می نویسم
و
تو می خونی و منظورم رو می فهمی
اما
توی تور جستجوی " کلمات کلیدی " برادران بالا نمی افتیم
ان شاء الله که این ترفند جواب می ده

جالب بود البته دیده بودم بعضی ها بعضی کلمات سیاسی رو جدا مینویسن پس به خاطر بچه های بالاست
باشد که آسوده بخوابیم

monparnass دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 18:13 http://monparnass.blogsky.com

کلا باید به نیروی انتزامی هیچ امیدی نداشت !!!
تا الان سه بار از پارکینگ ما دوچرخه بردن و اونها هیچ کاری نکردند
بار آخر 110 که اومد پرسید کاغذ خرید داری؟
گفتم الان مطمئن نیستم باید برم نگاه کنم
گفت پس گزارش دزدی بی فایده هست
یه شماره موبایل داد و گفت اگر تا شب کاغذ خرید رو پیدا کردی زنگ بزن
نیم ساعت بعد کاغذ خرید پیدا شد
ولی
تا شب هر چه به اون شماره زنگ زدم جواب نداد
حقوقی که میگیرن کوفتشون بشه
این که دزد ها و جیب بر ها و زورگیرها تمام هست و نیست ما رو نمی برن و نمی گیرن یه معجزه هست

با این وضعیت نیروی انتزامی و قوه قزاییه
من تعجب می کنم چرا دزد ها روز روشن نمیان جلوی چشم صاحب مال ، همه چیز و ور دارن و برن ؟!!!!

اره میدونم نباید امید داشته باشیم. در راستای دزدیده شدن دوچرخه ما حتی با فاکتور خرید هم برامون هیچ کاری انجام ندادن.
انقدر این جناب دزدان خیالشون راحته که حتی زحمت پوشوندن صورت رو هم به خودشون نمیدن.
حتی من در مورد قتل هم دیدم که سالها گذشته و هنوز قاتل رو پیدا نکردن.
فقط میشه تاسف خورد به حال خودمون
راستی چرا همه ی" ض "و" ظ" ها رو با" ز" نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد