parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

اخرین پست سال 97

خوب دوستان عزیز سلام

تقریبا دو هفته ای هست که از کرمان زدیم بیرون.اومدیم شمال غرب کشور و همسر اینجا مشغول کاره پروژه ای هست و تموم که بشه معلوم نیست پروژه بعدی کی و کجا باشه.یکم حس اروارگی داریم در کنار تجربه در یک شهر جدید...

هفته بعد هم دوشنبه یک مسافرت یک هفته ای میریم و برمیگردیم.

پنج شنبه اول فروردین هم سالگرد پرواز فرشته کوچولومون هست که نمیتونیم پیشش بریم.

نمیدونم همیشه این روزای سال رو عشق میکردم و عاشق خیابون گردی بودم اما امسال فکر جیب خالی مردم و مغازه دارانی که چشمشون به دره تا بلکه یک مشتری بیاد و چیزی بخره ادم رو ناراحت میکنه

با تمام وجود از خدا میخام این روزای سال برای مردم پر از سلامتی و خیر و برکت و رزق و روزی باشه و هیچ کس شرمنده به خونش نره.

برای همدیگه دعا کنیم

من هم از خدا برای همه شماهایی که این چند سال همراه من بودین و با ناراحتی من غصه خوردید سلامتی سلامت سلامتی و بعد از اون دل خوش آرزو میکنم

ایام به کامتون و سال نو پیشاپیش مبارک و فرخنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد