parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

گوشی

دیروز برای کاری کنار خیابون وایستاده بودم و داشتم اسنپ می گرفتم که برگردم یکی دو تا پلاستیک وسیله هم همراهم بود.مشغول اسنپ گرفتن بودم که یک موتوری از خدا  بیخبر گوشیم رو قاپید و در انی فرارررررررررر کرد.تنها کاری که تونستم بکنم این بود که داد زدم بده و کمی دنبالش دویدم که خوب واضحه که به موتوری نرسیدم و رفت.

از دیروز ظهر که این اتفاق افتاد تا الان هنوز بهت زده ام و حال خودم رو  نمیفهمم دروغ چرا هم به خاطر گوشی که برای همون الان باید حداقل 10 میلیون ناقابل هزینه کنم هم عصبانیم از ادم های بی وجدان راحت طلبی که راحت ترین و مفت ترین گزینه رو انتخاب میکنن و هم هراس از رفتن بیرون دیدن موتوری ها و نداشتن گوشی هم به اضطراب های مربوطه اضافه کرده.

عصبانیم از این مملکت  و دولتی که درش هیچ امیدی به گرفتن حقت نیست .وقتی هم که به 110 زنگ زدم گفت همونجا بمون الان میایم یک ساعت گذشت  و خبری از هیچ کس نشد...

کاش میشد رفت از این کشور بی در و پیکر...........

#هر چی میدوییم باز همون نقطه اولیم

#چرا بعضی ها اینقدر تن پرورند.نگید کار نیست که مگه این همه دروه گرد و دستفروش و کارگری که به تنهایی یک گاز رو پشتش میزاره و 3 طبقه میبره بالا دزدی بلد نیستن؟؟؟؟

# توروخدا مواظب کیف و گوشی و وسایلتون باشید و اصلا اصلا توی خیابون گوشی دستتون نگیرید .از هندز فری استفاده کنید

#راستش از خودم عصبانی هستم که چرا نتونستم کاری کنم و اینکه چقدر بعضی مردها بی وجدان هستن که به کسایی حمله میکنن که میدونن قدرت دفاعی زیادی ندارن

#اوووف چقدر غر زدم

نظرات 1 + ارسال نظر
غ ز ل شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 09:32 https://life-time.blogsky.com/

شرف ندارن اینجور آدما
واقعا متاسفم برای خودمون که توی چنین جامعه ای زندگی میکنیم

این روززها خیلی زیاد شده متاسفانه.البته شرایط جامعه توی افزایشش بی تاثیر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد