parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

حس عالی

دیروز مامان و خواهر ها و داداش جان اومدن تهران تا اخر هفته با توجه به نبود همسر جان پیش من باشن.

گفته بودم که امسال برای همه اعضای خانواده خودم و همسر یک کادو ای به عنوان عیدی گرفته بودم.با توجه به مشغولیت کاری همسر ممکن هست امسال نتونیم بریم شهرم و عید رو در کنار خانواده باشیم به همین دلیل دیروز عیدیشون رو پیش پیش بهشون دادم وای که چقدر خوشحال شدن با اینکه چبزای کوچیکی بود اما کلی حال و حس خوب به ههممون داد.ابجی خانم گفتن وای مامان یک فرشته تو چقدر خوبی.

کلی جملش بهم انرژی داد.هم خرید هدیه ها حال و هوای خوبی داشت و هم دادنشون.

برای خانواده همسر هم گرفتم امیدوارم اونجا بریم  تا بتونم بهشون بدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه تی تی چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 10:17 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

چقدر تو ماهی، چقدر گلی
دستهای مهربون و بخشنده ات درد نکنه عزیزم
الهی همیشه جیبت و حسابت پر پول و پربرکت باشه

چقدر قشنگ کامنت میدی کامنت هات پر از حس و حال خوب هست و کلی انرژی مثبت منتقل میکنی.
هزار برابرش به خودت و خانواده قشنگت برگرده.
برات سالی پراز شادی و سلامتی و لبخند ارزو میکنم

الهه دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 15:17

سلام اجی خوبی امروز و فردا اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم

ببخشید الهه در اولین فرصت میام

الهه پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 12:32

سلام اجی خوبی چه خوب خداروشکرکه خانواده ات پیشتن دستت درد نکنه بابت هدیه ها اجی

سلام عزیزم ،ممنون،ان شاالله سال خوبی در پیش داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد