parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

و خدایا شکر

چند وقتی بود کمر درد داشتم و فکر میکردم حتما جسم سنگینی بلند کردم و ساده رد شدم ازش بعد از اینکه دچار لکه بینی و نامنظمی پریود شدم اجبارا دیگه باید میرفتم دکتر

دکتر برام سونوگرافی نوشت که اون رو هم با تاخیر انجام دادم اما توی سونو کیست تخمدانی داشتم که سونوگراف بهش مشکوک بود و بهم گفت بهتره بررسی های بیشتری روی خوش خیمی و بدخیمیش بشه و گفت احتمالا به خاطر بزرگی کیست باید عمل کنی

شبش با یک دکتر تلفنی صحبت کردم تاکید کرد ازمایش تومور مارکرها رو انجام بده اگر نتیجه خوب بود میریم برای درمان.فرداش هم حضوری رفتم دکتر که برام ازمایشات رو نوشت.

این یک هفته تا جواب ازمایشات بیاد من کل اینترنت رو زیرو رو کردم و متاسفانه چیزای خوبی نمیدیدم.به خیلی چیزها فکر کردم و خودم رو اروم میکردم که نهایت نهایتش میشه مرگ دیگه .اونجا هنوز انگیزه ای برای رفتن داری دخترت هست .

اما چه کنیم که انسان ها بقا یکی از نیازهاشون هست و نمیتونن راحت دست بکشن ازش.

نگم براتون که چقدر دنیا برام بی ارزش شده بود نگم که چقدر قدر چیزهای کوچیک رو بیشتر میدونستم و نگم که این یک هفته حتی یک وعده نصفه هم نخوردم همش یکی دو قاشق برای زنده موندن

شب قبل از گرفتن نتیجه خواب عجیبی دیدم درباره مولانا و نتیجه ازمایش رو توی خواب دیدم که زده بود همه چی نرمال

فرداش با اینکه روز جواب دهی نبود اما اس اماده بودن جواب اومد و من اینترنتی جواب رو گرفتم.تمام بدنم تا دانلود شدن و باز شدن نتیجه میلرزید

و نتیجه خداروشکر خوب بود هنوز به دکتر نشون ندادم اما همه چی نرمال بود و من این جواب رو شانس دوباره ای برای زنده موندن میدونم.

میدونم باید ادم بهتری بشم میدونم باید قدر خیلی چیزها رو بدونم و خیلی چیزهای دیگه....

احتمالا باید عمل کنم بعد از یک ماه ...

فقط از خدا میخام هیچ امیدی رو ناامید نکنه که خیلی سخته

خداجونم ممنونم ازت

لیستی از نذورات دارم که باید شروع کنم به ادا کردنش

واینکه ممنونم از همه دوستان نادیده ای که گذرشون به این پست افتاد و مطمئنم دعایی بر زبونشون جاری.ااااالهی هزار برابرش نصیب خودتون و خانوادتون بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 14:52 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

الهی شکر
منم برات به روش خودم نذر ساده ای کردم که همین امروز تا یک ساعت دیگه ادا شده انشالا
خدایا هزاران مرتبه شکر

برای خودت و خانوادت دنیا دنیا سلامتی و خوشبختی ارزو میکنم. این دنیا به وجود تو خیلی احتیاج داره.ممنونم ازت

الهه دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 14:12

سلام اجی خوبی خداروشکر به خیر گذشت ان شاءالله که زود خوب میشی اجی واقعا باید قدر سلامتی و همه چی رو بدونیم

سلام واقعا نعمت بزرگی هست ممنون

سهیلا دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 12:01 http://Nanehadi.blogsky.com

خدا رو شکر.بخیر گذشت.

و اقعا خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد