parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

۹ سالگی

سال ۹۱ بود شب از کمردرد خوابم نبرد نمیدونستم دلیلش چیه حامله بودم اما هنوز یک ماهی تا زایمان مونده بود همسر تا صبح تخت خوابید البته گفت اگر حالت خوب نبود بیدارم کن.ساعت ۶صبح بیدارش کردم که پاشو بریم بیمارستان .وقتی رفتیم بیمارستان بعد از معاینه گفتن که درد زایمانه و ساعت ۹:۴۵دقیقه ۲۵ تیر ۹۱ دختر کوچولومون به دنیا اومد.

امسال هم حتما فرشته ها براش جشن تولد ۹ سالگی میگیرن.

امسال هم من از دیروز کمردرد دارم اما کمردرد امسالم به خاطر کیست هست.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 22:46

عزیزم خیلی وقته که وب قبلی و فعلیت رو میخونم، ولی بیصدا، فقط یکبار کامنت گذاشتم.
اما اینو بدون که همیشه برای آرامش دل بی‌قرارت دعا میکنم...

ممنونم دوست خوبم ،داشتن کسانی که ندیده و نشناخته برای آرامشت دعا میکنن موهبت خیلی خیلی بزرگیه.ممنونم ازت،
احتیاجی به کامنت گذاشتن نیست دعاهاتون دنیا دنیا می ارزه

الهه جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 09:55

سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی سر بزن ممنونم

سلام باشه الهه جان

طیبه دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 20:17 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

حتما از پیش فرشته ها تو رو می بینه، من مطمئنم

نمیدونم یعنی اونجا حواسش به ما هست؟

الهه شنبه 26 تیر 1400 ساعت 09:59

سلام اجی خوبی ان شاءالله زود خوب میشی و خدا بهت صبر بده اجی

سلام ممنون از دعات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد