parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

مراکش

همیشه دوست داشتم یک سفر به مراکش داشته باشم چند باری هم بلیطش رو سرچ کردم اما اونقدر قیمتش به خاطر طولانی بودن مسیر بالا بود که پرونده اش رو بستم حتی به همسر هم گفتم که خیلی دوست دارم غذاهای مراکشی رو امتحان کنم.

این ایده رفتن به مراکش هم مال چند سال پیش هست که رفته بودیم یک رستوران مراکشی در کوالالامپور که خیلی از غذا و جو اونجا خوشم اومد

اما امروز با خوندن کتاب چای نعنا دلم پر کشید می دونستم سفرنامه هست اما نمیدونستم مال مراکشِ

چقدر زیبا تعریف میکرد ادم دوست داره کتاب رو ببلعه 

پی نوشت: مراکش یکی از شهرهای کشور موراکو هست و در واقع خودش کشور نیست و ایران موراکو رو به نام مراکش میشناسه جالبه بدونید ترکیه هم از نام یکی دیگه از شهرهای موراکو به نام فاس به جای نام کشور استفاده میکنه اما بقیه کشورها بهش همون موراکو میگن.

قرار بود پست قبلی اخرین در ۱۴۰۰ باشه اما دلم نیومد این پست رو ننویسم 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 21:30

سلام اجی خوبی ان شاءالله فسمتت میشه میری یه روزی عید و سال نوت هم پپیشاپیش مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و مفوفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی بازم عید و سال نوت مبارک خوبی بدی دیدی حلال کن

سلام عزیزم سال نو تو هم مبارک،ممنونداز ارزوهای قشنگت.
برای تو هم امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد