parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

علایم پر خطر در بارداری

مامان های باردار عزیز

تو رو خدا  شما رو به خدا مواظب علائمتون توی بارداری باشین بیشتر از هر کسی هم باید خودتون مراقب باشین اصلا وابدا هم کامل به دکترتون اطمینان نکنید کاری که من کردم و باید تا پایان عمر تقاصش رو پس بدم.ادمهای بی وجدان تو این دنیا زیادن مخصوصا توی قشر پزشک جامعمون

این رو من به عینه دیدم پس یک شعار نیست

اما علائمی که من داشتم و دکتر از خدا بی خبرمن نادیده گرفت.اولین و مهمترینش بالا بودن الفا فیتو پروتئین بود که در ازمایشات غربالگری سه ماهه دوم انجام دادم که مربوط به خیلی از بیماریها میشه یکیش بیماریهای کلیه جنینه

دومیش زیاد بودن اب دور جنین(کم بودنش هم خیلی مهمه یکی از نشانیهایی هست که جنین ادرار نمیکنه)

وزن نگرفتن خودم طوری که در طول بارداری فقط 7 کیلو اضافه کردم

ودر پایان زایمان زودرس

با وجود تمام علائمی که بود و دکتر اصلا جدی نگرفت با شکایت کار ما به هیچ جا نرسید و دست از پا دراز تر فقط اون رو به خدا واگذار کردیم وقتی چند تا از همکاران اون دکتر رو برای قضاوت میارن دیگه انتظاری بیشتر از این هم نمیرفت

در صورتی که بیماری فرشته کوچولوی من جز موارد سقط جنین بود

حالا هم من برای خودم ناراحت نیستم  فقط جگرم اتیش میگره وقتی یاد دردایی که کشید میوفتم جایی که دیگه رگی ازش پیدا نمیکردن و باالتماس به من میگفت....مامانی بریم ددر.........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد