parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

سالگرد پرواز فرشته من

دختر من فرشته اسمانی من

پارسال این موقع نمیدونستم روزای اخری هست که عطر تنت رو بو میکنم.نمی دونستم  اخرین روزایی که اون بدن کوچولوت رو بغل میکنم و نمیدونستم که سال دیگه این موقع درحسرت یک ثانیه بغل کردنت دارم آب میشم

چقدر دلتنگتم مادر.گاهی انقدر محکم مزارت رو بوسه باران میکنم که خودم هم تعجب میکنم.امیدوارم پیش فرشته ها بهت خوش بگذره تا جایی که یادت از این زمین و دنیای بی وفا نیاد.

عیدت مبارک عزیز دلم.هنوز لباسای عیید پارسالت تو کمدت دست نخورده مونده.کاش یک بار حداقل پوشیده بودی تا وقتی چشمم بهشون میوفته اینقدر اتیش نگیرم.در اغوش خدا باشی گلم .برای بابا و مامان خیلی دعا کن.

اول فروردین سالگرد اسمانی شدنت مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 23:12 http://reymond.blogfa.com

همه پستای سال ۹۴ رو‌خوندمی جا نوشته بودید دلتون میخاد با کسی حرف بزنید ک از غم های شما غمگین نشه...ناراحت شدن از غم کس دیگه ای بخاطر احساس همدلی هست بنابراین اگ کسی از غم شما غمگین شد، تقصیری بر شما نیست بلکه این ی هدیه ست ک این بار سنگین رو تنهایی ب دوش نکشید...شک داشتم راجع ب این موضوع کامنت بذارم. هیچ دلم نمیخاد کامنتم خاطرات تلخ رو براتون زنده کنه.
خدا خودش مراقب فرشته هاست...

ممنون از اینکه سر زدی و وقت گذاشتی و مطالبش رو خوندی
راستش اینکه طرفت رو ناراحت کنی برام خوشایند نیست مخصوصا اگر افراد نزدیکم باشن چون با گریه من گریه میکنن.
باور میکنی که حتی پیش همسرم سالهاست اسم دخترم رو هم نیاوردیم و در موردش صحبت نکردیم .شاید میخوایم وانمود کنیم دردش کم شده.اخه مگه میشه؟
ممنونم از کامنتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد