parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

کارهای خوب

یکسری کارهای خوب دارم میکنم که خودم خیلی راضیم حالم رو خوب میکنه یکیش کتاب خوندنه.زیاد اهل کتاب خوندن نبودم ولی مجله و روزنامه مخصوصا روزنامه سلامت جز همیشگی زندگیم بود.مخصوصا در روزگار نوجونی و جوونی.ای جوونی کجایی که یادت بخیر.کتابی که خوندم "من، پیش از تو" بود اگه نخوندین حتما بخونید قشنگ بود.

یکی دیگش اینه که شروع کردم به نواختن دوباره گیتار.اینم یکی از کارهایی بود که 4 -5 سال پیش شروع کرده بودم تا زدن  آهنگهایی مثل سلطان قلبها و گل سنگ و چند تای دیگه پیش رفته بودم اما رفتن کلاس گیتار مصادف شد با بارداری من و این شد که ولش کردم.حالا بعد از 5 سال دوباره شروع کردم کاملا یادم رفته بود ولی با کمی زدن دوباره یادم اومد.

رفتم درباره کلاس IELTS پرسیدم سه تا دوره 40 روزه داره از 10 مرداد به احتمال زیاد برم.شاید قسمت شد رفتیم اون ور آب خندونکههههه .چیزی که قبلا اگه اتفاق میفتاد جز وحشتناک ترین اتفاقات زندگیم میدونستم ولی حالا....

کلاس گل کریستال هم ثبت نام کردم و از شنبه شروع میشه .

اما.....جمعه تولد چهار سالگی نازنین دخترمه.حتما الان خیلی بزرگ شده قد کشیده.قشنگ حرف میزنه.توی یک پست دیگه کامل خودمو خالی میکنم

امیدوارم شما هم کارهایی کنید که حالتون رو خوب کنه حتی اگه روزگار نخواد​      ​

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد