parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

دکتریجات

بعد از اینکه برای معده دوباره رفتم دکتر تصمیم گرفتم دنبال یک دکتر زنان خوب هم بگردم و ازمایشات رو بهش نشون بدم و یک چکاپ برام بنویسه.خیلی توی اینترنت گشتم اما واقعا نمیدونم کدوما خوبن.همون دوتا دکتری هم که در بارداری قبلی رفته بودم جز خوبها بودن مثلا.یکیشون خیر سرش فوق تخصص جنین شناسی داره.

یک دکتر رو انتخاب کردم و رفتم نوبت نداد گفته باید اخر اردیبهشت برم برای خرداد نوبت بگیرم همسر هم در این زمینه خیلی حساس شده همش میگفت کیه کجاست و چجوریه.......

نمیدونم خیلی دست و دلم میلرزه گاهی از رفتن این راه پشیمون میشم و گاهی مصمم.همش میگم خدایا چی میشد یک بچه حاضر و اماده بهمون میدادی که مال خودمون بود بدون بارداری اینقد از این فکرا میکنم که دو سه باری خواب دیدم یک نوزاد اوردن بهم میدن میگن این بچه تو هست خخخخخ.منم  از تعجب شاخ درمیارم.کی کجا چجوری.....

دلم میخاست شرایط رفتن از ایران رو داشتیم و مهاجرت میکردیم.حداقلش از نظر پزشکی خیالمون اونجا راحت بود. هم اینکه جداقل برای بچه ای که داشتیم اینده ای وجود داشت.اما منی که زبان بلدم سابقه کاری ندارم و همسر که رزومه خوبی داره مدرک معتبر زبانی نداره و وقتش رو هم برای گرفتنش نداره...نمیدونم شاید هم روزی جور بشه و ........


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد