parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

تیتروار

اهم اتفاقات

۱_برادر جان سربازیش تمام شد و رسما ازیش ما رفت حدود15 ماهی مهمونمون بود و جاش خیلی خالیه اما خوشحالم که تمام شده و میتونه الان برای ایندش تصمیم بگیره امیدوارم که شغل دلخواهش رو هم پیدا کنه

۲- جلسه ای که پست قبلی در موردش گفتم موفقیت آمیز بود و وام رو تایید کردن وای که چقدر خوشحال شدم که تونستم از عهدش بر بیام

۳-دلم میخاد به ما کارمندان بخش خصوصی هم دورکاری یا حداقل کاهش ساعت کاری بدن چرا ما جز استثناعاتیم.به چند استراحت در منزل به شدت نیازمندم

۴-چقدر الان رفتن در طبیعت و راه رفتن روی برگهای پاییزی دلچسبه.کاش میشد رفت...از کی من این همه عاشق پاییز شدم؟؟؟من که با شروع پاییز و زود تاریک شدن هوا عجیب دلگیر میشدم!!!!!!!!°


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد