parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

روزهای پایانی

امروز هم اومد سرکار و شاید فردا هم مجبور باشم بیام.

برای جمعه بلیط گرفتیم بریم پیش خانواده همسر،نمیدونم شاید به دلیل مشغله کاری همسر امسال نتونیم بریم پیش خانواده من.برناممون به صورت یک هفته این ور و یک هفته اون ور بود که عملا اجرا نمیشه و باید بعد از چند روز بریم اراک و همسر بره سر پروژه.

همچنان تنهام توی این دو سه ماه شاید روی هم یک هفته همسر تهران بود شاید هم کمتر.به شدت سرش شلوغه و وقتی برای اتمام پروژه ها نمونده و در صورت طولانی شدن باید جریمه بدن.امیدوارم به موقع تموم بشه.

سال 99 برای من هم اشک داشت و هم لبخند به دعوت دوستان عزیز وبلاگی 9 لبخند سال 99رو مینویسم که یادم بمونه

1-خونه خریدن

2-برنده شدن همسر در مناقصه اراک

3-تموم شدن سربازی برادر

4-خرید گوشی برای پدر و خوشحالیش

5-شرکت در یک جلسه مهم و موفق بودن اون جلسه و موافقت با دریافت وام(چیزی شبیه برنامه میدون)

6-تعریف کاری از زبان مدیرعامل 

7-خرید هدیه سال جدید و دیدن ذوق افراد خانواده(پیش پیش هدیه های خانواده خودم رو دادم چون مشخص نبود عید برم اونجا،خانواده همسر مونده)

8-پاس شدن یکی از چک های خرید خونه در اوج ناباوری

9-شنیدن کلمه شیر زن از زبان یک نفر وقتی که دنبال کارهای فروش خونه قبلی و خرید خونه جدید بودم

امیدوارم برای همتون این لیست بلند بالا باشه

دوباره سال جدید و سالگرد پرواز فرشتمون........

گاهی اوقات به شدت دلم میخاد بغلش کنم و محکم فشارش بدم.کاش میشد

اولین کار روز عید رفتن بر سر مزار کوچولوش هست

التماس دعا دوستان


نظرات 1 + ارسال نظر
طیبه تی تی چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 10:15 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

چه ۹ دلیل خوب و محکمی برای لبخند و شکر گزاری داشتی.خداروشکر
فرشته کوچولو جاش پیش خدا امنه و خودش هم توی دلت زنده ست، هر وقت هم دلت خواست می تونی محکم خیالش رو بغل کنی،می دونم دلت می خواست خودش رو بغل کنی،اما چاره ای که نیست،بهتره خیالش رو محکم بغل کنی ،منم عادت کردم خیال بابام رو سالهاست محکم بغل می کنم و باهاش حرف می زنم

ممنون عزیزم
چه خوب گفتی منم محکم خیالش رو بغل کردم
خدا پدرت رو رحمت کنه.بهشت جایگاه ابدیش باشه
بیا بغلم لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد