parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

دیروز توی صف پله برقی مترو بودم و طبق همیشه خیلی شلوغ بود .یکی دو بار حس کردم کسی از پشت خودش رو به من میزنه اول فکر کردم به خاطر ازدحامه اما وقتی دیدم تکرار شد برگشتم نمیدونم چرا به نظرم رسید یک خانم پشتمه و چیزی نگفتم اما باز هم خودش رو به من زد وقتی بر گشتم یک مرد (در این شرایط باید گفت یک نر) پشتم بود و متوجه شدم این حرکات عمدی بوده برای اولین بار بلند داد زدم حالت خوبه؟ نکبت عوضی چیکار میکنی؟

طرف سریع دوید و در رفت و به سرعت لابلای جمعیت گم شد

قصدم از تعریف این اتفاق این بود که اگر همه ما خانم ها در این مواقع ابروی طرف رو ببریم و داد و فریاد کنیم 90درصد این ادم ها دیگه جرات پیدا نمیکنن در هر مکانی و با هر فردی به فکر ارضای خودشون باشن و حتما در فانتزیها و تصوراتشون خودشون رو در فاحشه ها خونه ها با اون خانم ببینن.

حتما حتما ساکت نمونین

پی نوشت:به نظرتون هستن خانم هایی که خودشون هم با این افراد  همکاری کنن؟


نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 02:01

سلام. واای داد زدن بهترین راهه، من حتی یه بار داد میزدم و دنبالش میکردم، با لگد بزنمش (خلوت نبود، یه چند نفری دور و اطراف بودن که در صورت لزوم بیان کمک)

سلام.وای عااالی بود افرین

الهه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:26

سلام واسه من یا واسه موضوع پستت میدونی اجی من عادت دارم چیزی نگم تا خدایی نکرده قضاوتی نکنم میدونی اجی فکرکنم اسفند ماه بود رفته بودم خرید کنم سبزی کوکو بخرم توراه یه مرد بهم سلام داد و گفت صدای شما اشناس و میشه باهم اشنا بشیم منم ترسیدم و راهمو رفتم میتونستم برگردم ولی رفتم خریدهامو کردم اجی مامانم گفت خدارحم کرد بهت ممکن بود تورو بدزده خدا همه رو از بلاها دور کنه

سلام الهه جان، اصلا منظورم تو نبودی کلا تاسفم برای جامعه بود ببخش اگه ناراحت شدی.
کلا بعضی ها از هر ترفندی برای حرف زدن با یک دختر استفاده میکنن.بهترین کار رو کردی

الهه سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 17:14

سلام اجی خوبی سکوت کنم بهتره

سلام ،متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد