parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

حوله

علاقه زیادی به خریدن حوله دارم مخصوصا از نوع دستیش.از اول ازدواج تا حالا بارها و بارها حوله دستی و استخری خریدم.توی خونه که هم من هم همسر جان حوله دستی جدا داریم و از حوله داخل دستشویی استفاده نمیکنیم.یک حوله هم خونه مادرشوهر داریم یک حوله هم خونه مامان خودم(ما تهرانیم و مامان و مادرشوهرم هر کدوم یک شهر دیگه).نفری یک حوله مسافرتی هم داریم برای مواقع سفر به جز خونه پدریمون.

و الان چند تا حوله استفاده نشده هم دارم.

دیروز دوباره تب حوله خریدن پیدا کردم البته که تن پوش میخاستم.حوله ای با قیمت مناسب خریدم و تخفیف خوبی هم گرفتم از مغازه دار پرسیدم سالم هست احتیاج به باز کردن نداره(داخل کارتن بود) که فرمودن خیر خیالت راحت باشه.اوردم خونه همانا و پااااااره بودن حوله همان.یک مقداریش پاره و پوسیده بود و جالب بود که دوخته بودنش.کلی حرص خوردم فهمیدم که تخفیفه و اصرار به سالم بودن نشون میده طرف میدونسته و به نوعی انداخته.

خوبیش این بود که فرداش پنج شنبه بود و منم تعطیل گرچه چند جا کار داشتم اما اول صبح با توپ پر راه افتادم سمت مغازش کلی هم سرچ کردم که اگر پس نگرفت باید به کجا زنگ بزنم و قرار بود همونجا به تعزیرات و صنفشون زنگ بزنم.وقتی حوله رو بردم و ماوقع رو گفتم قبول کرد و گفت حوله دیگه ای بردار.مجبور شدم حوله گرونتر با جنس بهتر بردارم  و کامل باز کردم که مشکلی نداشته باشه.

میخام بگم باز کردن و دیدن این جور چیزا همونجا خیلی راحت و بی درسره تا اینکه بیاری خونه کلی بخوره توی ذوقت و خدا خدا کنی طرف باهات راه بیاد و حداقل تعویضش کنه.

#یک مغازه کفش فروشی توی سپه سالار هست که صاحبش درویشه. توی مغازش زده با لبخند پس گرفته میشود.همسر همیشه کفشاش رو از اونجا میخره به خاطر برخورد خوب و احترامی که میزارن

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 21:36 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

چه جالب حوله خریدن
منم عاشق ماگ و سینی و قوری هستم .

اره واقعا قابل درک نیست
ماگ که خیلی توجیه داره ولی قوری و سینی رو تا حالا نشنیده بودم

الهه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 11:56

سلام اجی خوبی خداروشکر پس گرفت ولی تجربه شد برات که همیشه همونجا چک کنی جنسو

سلام بله دقیقا

غ ز ل پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:34 https://life-time.blogsky.com/

از اول آدم باز کنه و اونی نباشه که میخواد حتی مجبور به خرید یک چیز دیگه هم نیست دیگه
اما وقتی خریدی برای پس دادن یک جورایی انگار مجبور میشی برای حروم نشدن پولت یه چیزی سر بدی یه جنس دیگه برداری
ولی خوب برای همه مون پیش میاد از این مدل خریدا
ان شالله مبارک باشه اونی که خریدی و به سلامتی استفاده کنی بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد