parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

خوشحالی

وقتی استرس ها و غم ها رو اینجا مینویسم و با خواننده ها شریک میشم باید خوشحالی ها رو هم بنویسم

دو بار دو جای مختلف رفتم سونو بابت چک کردن کیست موجود که ۷ سانت بود

در کمال تعجب هر دو سونوگراف گفتن اثری از کیست نیست و هر دو بسیییاررر تعجب کرده بودن و میگفتن چیکار کردی که این کیست برطرف شده. کلی استرس ها و ترس ها م خداروشکر از بین رفت و همین طور دردهام.

اما کارهایی رو که کردم مینویسم شاید به درد کسی بخوره

اول از همه نتیجه دعای خیر دوستان ندیده ای بود که شرمنده کردن منو

دوم کلم برکلی توی سایت های مختلف مخصوصا نی نی سایت کلی زیرورو کردم تا اینکه فهمیدم کلم بروکلی خیلی خوبه برای کیست البته من چند روز بیشتر نخوردم

عسل رو هر صبح ناشتا خوردم

سیاه دونه و عسل هم دو سه بار

دمنوش بابونه و بومادرون هم اکثر شب ها

حالا اثر کدوم بود نمیدونم ولی معجزه بود

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر بالفعل دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 02:33

سلام عزیز
خوبی؟ چه خبرا؟در چه حالید؟ من دانشجو که شدم دیگه وقت سرخاروندنم نداشتم

سلام مامان عزیز،خداروشکر که سلامتید و مشغول تحصیل .منم خوبم خداروشکر.فاطمه جون چه طوره گل پسرت خوبه بیا از احوال خودت بنویس

الهه سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 19:39

سلام اجی خوبی خداروشکر ان شاءالله همیشه سلامت باشی اجی

سلام ممنون الهه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد