parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

برگشتم

روز پر از استرسی رو داشتم ساعت ۴:۳۰ صبح با همسر بیدار شدیم رفتیم ترمینال که اگر تاکسی خطی بود سوار شم اگر هم نبود که همسر من رو از گچساران برسونه فرودگاه یاسوج.

رسیدیم ترمینال یکم قیمت رو بالا میگفتن چون صبح زود بود تا ۵ منتظر شدیم یکی اومد و قیمت مناسب تر داد و ما هم دربست گرفتیم برای اینکه به موقع برسم فرودگاه.همسر هم برگشت خونه ای که اجاره کرده بودیم و من راهی یاسوج شدم.

از یک طرف استرس دیر رسیدن به فرودگاه از یک طرف تند رفتن  راننده و از یک طرف استرس کنسل شدن پرواز بعد از طی کردن این مسافت ،

خلاصه که به موقع و ساعت ۷ و خداروشکر سالم رسیدم فرودگاه پرواز انجام شد و من الان خونمون هستم تمام گلدونهام خراب شدن  .گلدون هایی که توی راهرو داشتم توسط یک همسایه خوش ذوق ابیاری شدن بدون اینکه بگم.

اینم عکس گل های پژمردم



نظرات 3 + ارسال نظر
monparnass دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 22:58 http://monparnass.blogsky.com

همونطو که گفتم کاج مطبق ام رو گذاشتمش حیاط زیر نورمستقیم آفتاب
و
الان خیلی بهتر شده .
فکر میکنم کاج مطبق با هوای آزاد و نور مستقیم بیشتر جوره
هر چی نباشه بیچاره یه درخته نه گل !!!!

درسته انجامش میدم نهایتش اینه این سه تا برگش هم میریزه
این گل چیزی برای از دست دادن نداره.ممنون از راهنماییت

monparnass شنبه 24 مهر 1400 ساعت 09:31 http://monparnass.blogsky.com

اوضاع اونقدر ها هم نا امید کننده نیست بابا !!!!
طوری گفتی که انگاری همه از دم خشکیدن
بیشترشون رو می تونی با قطع برگهای خشکیده و یک دوره آب درمانی دوباره روبراه کنی

فقط اون کاج مطبق بدبخت رو حواسش بهت باشه
من یکی مثل اون رو توی محل کارم داشتم که به نور مستقیم دسترسی نداشت .
حیوان خدا در عرض چند سال هم کم رشد کرد و هم شاخه هاش مثل سیبیل بعضی ها آویزون شد .
از ترس آوردمش خونه و گذاشتمش توی حیاط تا آفتاب معالجه اش کنه .
الان چند ماهه که اونجاست و بنظر می آد جادوی آفتاب در حالش رو بهتر کرده باشه
حداقل الان شاخه هاش کمتر به سیبیل های آویزون بعضی ها شبیه ترند

سبیل های اویزون
چه تشبیه قشنگی،من هیج جا کاج مطبق سرحال ندیدم حتی توی گل فروشی ها
اره بهش خیلی امید ندارم دیگه.یعنی منم بزارم توی افتاب؟
بقیه گلدون ها هم تقریبا خوب شدن

زهرا شنبه 24 مهر 1400 ساعت 08:46 http://pichakkk.blogsky.com

سلام
رسیدن بخیر
چیزی نیست. با ابیاری مرتب برمیگردن گل هاتون. البته احتمالا به جز اون کاج مطبق.

سلام ممنون
اره خداروشکر حالشون بهتر شده ولی دیگه اون جون اولیه رو ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد