parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

اخ از دست این مردان

به نظر من مردها خیلی بیشتر از زنان حسودن. خانم ها حسادت رو خیلی راحت نشون میدن ولی آقایون نه. به همین خاطر تصور میشه خانم ها بیشتر حسادت میکنن. نوع حسادت هم در خانم ها و آقایون فرق میکنه.

بیشترین نوع حسادت آقایون هم مربوط میشه به خانواده همسرشون..

(لزوما زندگی خودم رو نمیگم )

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 16:17

سلام اجی خوبی اره دیگه پدرم در اومد اون چند ماه دو بار هم که یکیشون چنگم انداخت منم ترسو اون چند ماه واسه هفت پشتم بس بود اووف کسایی که حامی گربه ها هستن چی میکشن حالا اونا نترسن ولی باز خیلی سخته اووف

سلام اره اونا اکثرا با حیوانات رابطه ی خوبی دارن

الهه سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 19:16

سلام اجی خوبی اره واقعا البته این ۵ تا بچه که خونگی نبودن فقط تو حیاط بودن و اینور اونور میرفتن پدرم در اومد تا رفتن من نمیدونستم اینجوری میشه وگرنه هیچوقت غذا نمیدادم مامانم همون اوایل گفت نده ولی من دلم سوخت و دادم میدونی چند روز پیش رفتم خرید کنم دیدم یه خانم چادری دو تا گربه پشتش بودن یعنی دنبالش بودن ولی وقتی رفت نرفتن دنبالش به مامانم گفتم فکر کنم بهشون غذا میداد گفت اره حتما غذا میده میدونی حتی حامی هایی که همیشه به گربه ها غذا میدن وقتی غذاشون تموم بشه بیرون نمیان تا گربه ها دورشون جمع نشن خیلی سخته من حالشونو درک میکنم البته خودمم پارسال چند بار به بعضی گربه های خیابونی غذا دادم ولی بیشتر به این ۵ تا گربه غذا دادم و پدرمو در اوردن اووف چند روز پیش یه گربه بزرگ اومده بود تو حیاط این همون گربه ای هست که به بچه ها حمله میکرد طفلی یکی از چشماش باز نمیشد منم دلم خیلی سوخت وقتی اونجوری دیدمش خشنم هست ولی دلم سوخت طفلی هم سنش بالاس هم نمیدونم چطوری خودشو سیر میکنه منم طبق معمول اب میپاشم میره و چون تجربه غذا دادنو دارم غذا نمیدم ولی دلم خیلی میسوزه به خدا میگم خدایا نمیشد گربه هارو یه جوری خلق میکردی که تو کوچه خیابون زندگی نکنن مثل شیر و ببر تو جنگل زندگی کنن اخه اینجوری کسی بهشون اسیب نمیرسوند چون خیلیا بهشون اسیب میرسونن خیلی دلم به حالشون میسوزه ولی هیچکاری ازم بر نمیاد و فقط از خدا میخوام که همیشه سیر باشن و گشنه نمونن و کسی بهشون اسیب نرسونه میدونی مامان این پنج تا بچه ای که برات گفتم چند وقت پیش با چند تا بچه دیدمش نمیدونم با کی جفت میکنه که هی بچه میاره اونم ۵ تا تو حیاط هم میان مامانه میره بالای دیوار اینا کوچولوان نمیتونن برن دلم خیلی میسوزه کاشکی مامان این بچه ها عقیم میشد انقدر بچه دار نمیشد اخه خیلی از گربه هارو الان دارن عقیم میکنن تا بچه دار نشن عقیم نشن تا اخر عمر هی بچه دار میشن سن این مامانه هم بالاس ولی هی بچه میاره دیگه هم تو کوچه میبینمش هم تو حیاط البته بعضی موقع ها هم تنهاس بچه هاشو نمیاره

سلام پس دیگه توبه کار شدی

الهه پنج‌شنبه 27 آبان 1400 ساعت 21:33

سلام اجی خوبی این پستم در مورد کویر و یوزپلنگه به نظرم خوب شد ندیدین اجی خوب هم زیاد جلو هم ممکنه حمله کنه یعنی اگه بترسه از ادم ممکنه یا حمله کنه یا وحشی بشه اجی کلا نباید به حیوونای وحشی نزدیک شد من خودم پارسال به پنج تا گربه غذا میدادم یعنی از ابان تا اردیبهشت که الان چندماهه دوتاشونو از خونه بیرون کردیم دو تای اولی هم خودشون رفتن اون یکی هم خودش رفت یکیشون منو دو بار چنگ انداخته بود مامانم پارسال میگفت غذا نده ولی من دلم میسوخت و میدادم ولی خیلی سخت بود این چند ماه حالا چند وقتیه که چند تا بچه گربه تو حیاط هست که مامانم میگه یه بار غذا بدی میان پایین که منم نمیدم اون چند ماه واسه هفت پستم بسه پدرم در اومد گربه که خیلی کوچیکتر از پلنگه اینجوری وحشی میشه و چنگ میندازه چه برسه که به یوزپلنگ

سلام
اره گربه بهش غذا بدی دردسر میشه توی خونه،دیگه اسایش نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد