parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

دستخط

به دعوت ریحانه عزیز این دست نوشته تقدیم به همه دوستان


نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه تی تی چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 08:40 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
بسیار زیبا .خط قشنگت به اضافه شعر زیبایی که انتخاب کردی حالم رو ساخت اول صبحی .ممنونم .
منم با نظر آقای مونپارنس یا همون همولایتی رافی جون موافقم که گفتند:خط زیبا هم مثل صورت زیباست و روی مخاطب اثر مثبت می ذاره

سلام طیبه عزیزم
چشمات قشنگه میبینه
بله واقعا اثر گذاره
اگر حالشو داشتی تو هم بنویس

monparnass دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:34 http://monparnass.blogsky.com

سلام مامان یک فرشته
دستخط قشنگی داری
مادر من هم خط تحریریش یه جور نستعلیقه
ولی ما نسل های بعد ، تقریبا بدون استثنا یه نوع خط بدون هویت و کودکانه داریم که حاصل سیستم آموزشی ماست.
البته دیدم تک و توک کسانی از نسل خودم و نسل های بعد رو که خط تحریرشون مثل تو نستعلیقه و زیبا می نویسند

زمان دانشگاه یه همکلاسی از عشایر قشقایی داشتم که اون هم خطش نستعلیق زیبایی بود و البته حاصل درس خوندن در مدارس عشایری و در فرهنگ خاص عشایر.

ما از همون کلاس اول رسم الخطی رو یاد گرفتیم که حاصلش خطهای مسخره این روزهای ماست
فرق نمی کنه چه رشته ای تحصیل کرده باشیم
خط هممون مثل خط دکترا شده !!!


پ.ن 1:
البته من شخصا از بچگی دنبال انبردست و پیچ گوشتی بودم و با مقوله هنر علی الخصوص خط بیگانه !!!!
یعنی دو ساعت در هفته درس هنر و نوشتن خط درشت با قلم نی برام کاری شاق و ملال آور بود .
آموزش نوشتن با خودکار به خط نستعلیق هم که هیچوقت جزو موارد آموزشی زمان ما نبود
خوشبختانه این روزها فرمها و درخواستها با نرم افزار ها تهیه میشن .موارد محدودی که باید درخواستی رو با دست بنویسم احساس شرمندگی از خط مسخره و بچه گانه ام دارم
می دونی که خط زیبا هم مثل صورت زیباست و روی مخاطب اثر مثبت می ذاره و خط زشت ...


پ.ن 2:
بدون شک خارج از مدرسه آموزش دیدی
کلاس یا توسط یک فامیل؟

پ.ن 3:
شعر زیبایی رو برای نوشتن انتخاب کردی

سلام
راستش فکر کنم علاوه بر اموزش علاقه هم مهمه.البته قبول دارم که در نسل های جدید خوشنویسی کم کم رنگتر شده.
و به شدت با این حرفت موافقم که دست خط تاثیر گذاره.
من معلمم پدر جانم بود دوران ابتدایی و راهنمایی خیلی سخت گیر بود روی دست خط من و منم چون علاقه داشتم سعی میکردم قشنگ بنویسم و الان هم دارم روی کاپرپلیت انگلیسی کار میکنم با کلیپ هایی که از اینترنت میبینم.
مادر جان میتونست معلم خوبی برات باشه استفاده نکردی
راستی خوشحال میشم که شرکت کنی و مطلبی رو برامون با دست خطت بنویسی

Reyhane R دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 11:41 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.عالی بود (:
پر از حس خوب ^_^
ممنونم که شرکت کردی عزیزم.

سلام ریحانه جون.
خواهش میکنم ممنون از تو که دعوت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد