parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

روز زن

پریروز همسر خونه بود و من سرکار بودم چون کار  همسر پروژه ای هست روزهای زیادی پیش میاد که خونه باشه وقتی که کار خاصی نداشته باشه و یا لازم نباشه بره شرکت.

توی راه برگشت زنگ زد که کجایی گفتم توی راه دارم میام خونه ،گفت چی برام خریدی من روز زن هست فکر کنم اشتباه گرفتی ،فرمودن نخیر الان خانم خونه منم و شما باید برام کادو بگیری

دیروز رو هم کلا کرج بود این بود که انتظار کادو خاصی ازش نداشتم مخصوصا اینکه گفته بود کار داره و دیر میاد و بابت این موضوع هم اصلا ناراحت نبودم

اما وقتی اومد خونه جعبه شیرینی و یک تابلو دستش بود که این شعر روش نوشته بود

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

بنده عشق م و از هر دو جهان آزادم

 پ.ن :خیلی چسبید


نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 10:41

سلام اجی خوبی دستشون درد نکنه خیلی باحال گفتن من خانم خونه ام ببخشیدا

سلام اره خودمم کلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد