parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

اسفند دوست داشتنی

اسفند دوست داشتنی رسید هر چند که برای من یاداور روزهای خوبی نیست اما نمیشه دوستش نداشت.سعی کردم که خاطرات بد رو بزارم یک گوشه دلم و بهشون دست نزنم و این قسمت رو زیرو رو نکنم.

گفته بودم زود خونه تکونی رو شروع کنید تا بتونید از این حال و هوای نزدیک بهار لذت ببرید بنده ۷۰ درصد خونه تکونیم تموم شده و تقریبا خریدهای عیدم رو هم انجام دادم (ایکون از خود متشکر و اینا)

ولی باز هم دلم پاساژگردی میخاد

نظرات 3 + ارسال نظر
monparnass یکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت 20:01 http://monparnass.blogsky.com

سلام مامان یک فرشته
خوبی؟

1-
"یک کتاب خوندم این واژه مونپارناس داخلش بود و میگفت به دوستی های خاص گفته میشه نمیدونم تا چه حد درسته "
اینو دیگه تا حالا نشنیده بودم !!!!
الف-اسم شخصیتیه در رمان " بینوایان " ویکتور هوگو
ب- اسم گورستانیه در فرانسه
ج- اسم یه ناحیه توی پاریسه


2-
" یعنی آقایون هم خرید رو دوست دارن؟؟؟!!!!!"
صد البته
ولی نه اونقدر هنرمندانه مثل خانومها
و با مفهوم
"خرید برای خرید "
- مثل هنر برای هنر -
بلکه
" خرید بخاطر احتیاج !!!!"
در نتیجه هر چه احتیاج مبرم تر خرید بیشتر !!!!


3-
" اما خدایی ۶xمیپوشی یا به خاطر قد مجبوری این سایز بخری؟؟ "
بیماری گشاد پوشی دارم !!!
چون خیلی عرق می کنم ترجیح میدم لباس آزادتر بپوشم که وقتی عرق میکنم به تنم نچسبه و آزار دهنده نشه
سایز رسمی من 4x هست ولی عموما 5ایکس و شش ایکس می پوشم .
البته این سایزها از لحاظ قدی هم کاملا اندازه من هستند ولی عرض این سایز لباسها معمولا برای یک نفر و نصفی هست که من به تنهایی ازشون استفاده می کنم




4-
" من اگر جایی تو بودم هر بار میرفتم سر کمد و لباس های نپوشیده رو میدیدم و کلی ذوق میکردم. "
!!!!
این دقیقا کاریه که هر چند وقت یه بار انجامش می دم
تو هم معاون ؟!!!!

سلام
ممنون از احوالپرسیت،خوبم مرسی
خرید به خاطر احتیاج!!!! خیلی باحال بود
امیدوارم همیشه همین طور ورزشکار و قدرتمند و 6x پوش بمونی
شغل دوست داشتنیه ممنون از پیشنهادت بهش فکر میکنم

monparnass جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 02:31 http://monparnass.blogsky.com

سلام مامان یک فرشته

"ولی باز هم دلم پاساژگردی میخاد "
آخ !!!!
گفتی مدینه
کردی کبابم !!!!


من چون سایزم کم گیر میاد هر وقت گیرم افتاد
- ناچارا -
چند تا چند تا میخرم
الان هم انقدر لباس دارم که نمیدونم کی باید بپوشمشون.


چند سال پیش با همکار ها رفته بودیم قشم و یه فروشگاه بزرگی روی سایز بزرگش 33% تخفیف گذاشت بود
شیطون گولم زد و سه تا کاپشن خریدم که با این تخفیف در واقع یکش مفتی در اومد
اما
الان چند ساله دارم اولین کاپشن رو میپوشم
لعنتی خراب نمیشه که نمیشه
من هم عادتمه تا چیزی خراب نشه ول کن اش نیستم
حالا برس به N تا تیشرت 6X که خریدم
به سه تا کت که خریدم
به چهار تا هودی 6 ایکس که خریدم
یه هزار تا لباس ورزشی که خریده ام
و ....
قد بلندی کی گفته خوبه ؟
اینطوری به جیب و روح و روان آدم فشار وارد میکنه !!!!



پ.ن :
تازه بیش از نصف این خریدها رو هم تست نکرده و از سایتهای آنلاین خریده ام
دیگه اسم پاساژ و خرید که میاد خودم از خودم خجالت می کشم
حال خوبه یه کارمند معمولی هستم
اگه از این پولدارها بودم چه می کردم ؟!!!

سلام جناب مونپارناس(یک کتاب خوندم این واژه مونپارناس داخلش بود و میگفت به دوستی های خاص گفته میشه نمیدونم تا چه حد درسته)

یعنی آقایون هم خرید رو دوست دارن؟؟؟!!!!!
اینجور پایه خانم خونه بودن عااالیه
از شما که ورزشکارید و مخصوصا ورزش بسکت و والیبال انتظار قد بلند میره اما خدایی ۶xمیپوشی یا به خاطر قد مجبوری این سایز بخری؟؟
من اگر جایی تو بودم هر بار میرفتم سر کمد و لباس های نپوشیده رو میدیدم و کلی ذوق میکردم.

الهه چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت 11:15

سلام اجی خوبی ماشالله خسته نباشی بابت کارها اجی ان شاءالله تعطیلات عید هم خوش بگذره بهت کنار خانواده ات

سلام سلامت باشی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد