parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

به وقت ۳۸ سالگی

نمیدونم روز تولد چرا یکجوری

یک بغض فرو خورده....

تولد چند تا از خردادی های خانواده هفته پیش دسته جمعی با یک کیک خونگی و چند تا بادکنک برگزار شد

امروز هم همسر نبود تا کادو اصلی رو ازش بگیرم

موند برای بعدها

اما خودم خودم رو ناهار مهمون کردم  و برای خودم کادو گرفتم  

قسمت جالب ماجرا این بود که از کانون اتومبیلرانی تبریک داشتم  شوماخر کی بودم من

نظرات 2 + ارسال نظر
monparnass جمعه 27 خرداد 1401 ساعت 18:05 http://monparnass.blogsky.com

تولدت مبارک مامان یک فرشته
مهمترین چیز اینه که آدم خودش به خودش یه هدیه خوب بده .دیگران رو بی خیال
چون
از قدیم گفتند
سلام لر بی طمع نیست
هر کس دیگه ای وقتی چیزی بهت میده یه چیزی هم ارت می خواد
من قبلا مثلا زمان سربازی هر وقت میخواستم به خودم هدیه بدم میرفتم یه جا از این مغازه های نون گرم و کباب کوبیده !!!
توی اون مقطع خوردن این غذا برای من حالت لاکچری رو داشت . ای حال میداد خوردن این غذا
کلی روحیه می گرفتم

تو هم ببین چی کاری رو دوست داری ولی کمتر تونستی انجامش بدی، همون کار رو بکن
ممکنه درست کردن ناخن هات یا ...
شاید هم ثبت نام توی "کانون اتوموبیل رانی "برای یه رالی خونوادگی باشه !!!
راه تو را می خواند ؟!!!

ممنون مونپارناس
من اصلا توقع هدیه ندارم ولی جدی اینکه در یاد افراد باشی خودش قشنگه.
با اینکه ادم کم خوراکی هستم ولی عاشق رستوران رفتن.
به نظرم هدیه خوبی به خودت میدادی وقتی ازش به خوشی یاد میکنی
بعد از رفتن فرشته کوچولومون میشه گفت تا حدودی یاد گرفتم حال حداقل خودم رو خوب کنم یاد گرفتم که نزارم غمی روی دلم سنگینی کنه که اگر اون زمان این تلاش ها رو نمیکردم الان معلوم نبود چه حال و روزی داشتم

الهه جمعه 27 خرداد 1401 ساعت 09:10

سلام اجی خوبی بازم تولدت مبارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد