parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

سورپرایز تولدانه

فردا تولد همسر جان هست و خوب مثل اکثر اوقات ماموریت هستن و رفتن خرمشهر

تصمیم داشتم امسال سورپرایزش کنم البته که دو دل بودم حالا میگم چرا

توی اینترنت ادرس وشماره  گل فروشی و شیرینی فروشی رو پیدا کردم و میخواستم سفارش بدم که فردا بعدازظهر با پیک ببرین جلوی مهمانسرا ،بماند که نمیدونستم دقیقا کجاست و فقط اسمی ازش شنیده بودم اما کاری نداشت ادرس دقیق گرفتن ازش.

سفارشات رو گذاشته بودم برای امروز بعدازظهر که مطمئن بشم همچنان کارشون تموم نشده و فردا هم هستن.

اما نزدیک ظهر عکس بلیطش رو برام فرستاد که فردا آخر شب برمیگرده.

اما دلیل دو دلیم این بود که همسر با دو تا از همکاران مجردش رفته و شاید جلوی اونها دوست نداشته باشه

در این چندین سالی که از زندگی مشترکمون گذشته شاید یکی دو بار همدیگه رو غافلگیر کردیم و خیلی اهل این جور کارها نبودیم اما همسر چند باری به زبون اورده که چرا منو سورپرایز نمیکنی جل الخالق مگه این کارو بیشتر مردا انجام نمیدن!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد