parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

زمان

من شرق تهران

همسر بوشهر

ساعت حرکت من ۵و نیم 

ساعت حرکت همسر ۶ و بیست دقیقه

من با ماشین

همسر با هواپیما

مقصد هر دو فرودگاه مهرآباد

فکر میکنید کی زودتر رسید؟

اشتباه حدس زدید!!!!

هر دو دقیقا با هم رسیدیم

هی ترافیک هی 


نظرات 3 + ارسال نظر
monparnass شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 06:46 http://monparnass.blogsky.com

" یعنی فکر کردی همسر من این ۱۱ روز خونه بود ؟ "
بعد می گن مارکو پولو ایتالیایی بوده !!!!
نبوده بابا !!!
ایرانی بوده
بدون شک شوهرت از نوادگان مارکو پولو هست !!!

کاملا درسته
همین قدر بگم که همسر در مسافرت به دنیا اومد و فکر کنم این بی تاثیر در سرنوشتش نبوده

monparnass پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 11:55 http://monparnass.blogsky.com

گیج شدم
چند روزه هی می خوام بپرسم ولی جلوی خودمو می گیرم

مگه توی پست قبل نگفته بودی
" همسر جان ... بدون خبر قبلی ... برگشت."
این یکی دیگه چیه؟
این واقعه مال یه دفعه دیگه هست ؟

در اینجا که از ساعت ورودش اطلاع داری
و به استقبالش هم رفتی

نکنه قضیه سر همون " بعد های موازی " هست ؟
در یک بعد، ایشون بی خبری و سرزده میاد
و
در بعد دیگه با اطلاع قبلی و به استقبالش هم می ری
هر دو هم در یک زمان اتفاق می افتن !!!!


مونپارناس، از اون پست برگشت از سفر بدون خبر، تا این پست جدید که رفتم دنبالش ۱۱ روز گذشته.یعنی فکر کردی همسر من این ۱۱ روز خونه بود؟؟!!!
نه دو مسافرت یک روزه دیگه هم داشت یکی به اراک و این یکی به بوشهر

الهه یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 09:16

سلام اجی خوبی هر جا میرین ان شاءالله به سلامتی برین و برگردین

سلام ،سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد