parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

تفریحات سالم

تفریحات سالم این روزها آب دادن به ایناست. اخ که چقدر دلبرن


 وقت برداشت نزدیکه


نظرات 7 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:57

قشنگ بود، اما نیم‌میلیون مگابایت از بسته‌ی اینترنتم مصرف شد تا عکس‌های شما قابل مشاهده شود. چرا حجم عکس‌ها را کمتر نمی‌کنید؟ (لطفاً عصبانی نشوید، چون هروقت چنین نقدی به پُست وبلاگی خانم‌ها وارد می‌کنم توهین می‌شنوم.)

چرا عصبانی و چرا توهین!!!برای یک انتقاد ساده؟؟
راستش به فکرم نرسیده بود میشه حجمش رو کم کرد مخصوصا اینکه تا حالا خودم همچین مشکلی رو حس نکرده بودم.
ممنون که گفتید

الهه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 20:24

سلام اجی خوبی من از این کارها خوشم نمیاد درخت مونم پر مورچه اس

قره بالا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 01:00 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چقدر قشنگن اینا
چقدر حال خوب کنن

ممنون. اره واقعا حس خوبی میده ولی امان از وقتی که به سمت خشک شدن و خراب شدن برن...

khatoon چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 17:13 https://memories-engineer.blogsky.com/

بسیار زیبا
خصوصا اون ریحونا
همیشه دلم میخواست بعد بازنشستگی روی بیارم به سبزی کاری

ممنونم .
خیلی حس خوبی میده مخصوصا برای ماهایی که از نعمت حیاط داشتن محرومیم .یکم سخته توی گلدون ولی شدنیه.
امیدوارم به آرزوتون برسین

الهه دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 12:20

اجی اهل گل و گیاه نیستم خوشم نمیاد البته تو حیاط مون یه درخت انگور داریم

امتحان کن خوشت میاد هنوز دیر نشده میتونی سبزی خوردن بکاری

الهه دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 09:05

سلام اجی خوبی خسته نباشی بابت نگهداری گل ها به نظرم صبر و حوصله زیاد میخود رسیدن به گل و گیاه

سلام اره دقیقا ولی برای روحیه خوبه اگر براش وقت میزاری اونم بهت انرژی میده ولی امان از وقتی که خشک بشن

monparnass یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 ساعت 21:12 http://monparnass.blogsky.com

مامان !!!
لطفا به اون گل سرخ بیشتر آب بده
من از طرفدارهای جدی اش هستم


پ.ن :
"وقت برداشت نزدیکه"
منظورتبرداشت از اون گلدون پر سبزیه؟
چی هستن ، ریحون هستند؟
معلومات سبزی شناسی من در حدیه
که توان شناسایی جعفری از گشنیز رو ندارم

واقعا گل قشنگیه
پ.ن :بله برداشت ریحون، خدایی ریحون رو کمتر کسی هست نشناسه اونم وقتی که کباب خور قهاری باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد