parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

parvazeyekfereshte

پرواز یک فرشته

درهم و برهم

  1. روز اول نمایشگاه رفتیم برای بازدید.کلا موضوع کتاب نبود امسال فقط و فقط حجاب بود.تصمیم گرفتم مجازی بخرم با توجه به اینکه بن دانشجویی  خواهر رو داشتم.چند تایی کتاب ناب خریدم از نشرهای مختلف که یکیش دانشگاه تهران بود.کتابی که برام فرستاده بود پاره کهنه با کاغذهایی سیاه شده بود اعتراضم رو توی سایت ثبت کردم گفتن بررسی میشه تا الان که نشده.با ناشر هم تماس گرفتم جواب ندادن حتی حضوری هم رفتم با یک خونه قدیمی  بدون هیچ تابلو و نام و نشونی مواجهه شدم.
  2. دیشب با همسر توی یک خیابون خلوت قدم میزدیم .یک پراید سوار سرش رو از ماشین اورد بیرون و بلند داد زد:خدایا کی میشه ما با دوست دخترمون بریم بیرونیعنی به ما میخوره دوست باشیم.ما ۱۸ ساله ازدواج کردیم.حتی یکبار گشت کشتار سابق هم بهمون شک کرده بود.
  3. سریال پوست شیر رو میبینیم خیلی جاهاش من و همسر گریه کردیم .برای ماهایی که فرزند از دست دادیم واقعا غم انگیزه.یکجا مافوق شهاب حسینی بهش میگه اگر رفتی و کشته شدی چی میگه اون وقت میرم و یک دل سیر بچم رو بغل میکنم(بچش مرده ).وای یعنی میشه یکبار دیگه ماها بچه هامون رو بغل کنیم؟؟؟؟
  4. این اعدااااام های اخیر واقعا خانمان سوزه خیلی خیلی درد داره برای اون خانواده.براشون صبر آرزو میکنم
نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 10:09 http://baranbahari52.blogsky.com/


عزززیز دلم، عزی دل شکسته م خدا بهت صبر بده. من الان متوجه شدم تو چرا مامان یه فرشته هستی قربونت برم که از قلبت خون میچکه اصلا نمیدونم چی بگم و چطوری تسلای دلت باشم .
دختر منم 26 تیر1378 با زایمان زودرس(یک ماه و نیم زودتر ) به دنیا اومد .
فقط برات آرزوی صبری به اندازه ی غم بزرگت دارم . این چیزی نیست که با گذشت زمان کمرنگ بشه میدونم که با گذشت چند سال هنوز چشمت اشک و خونه ولی چه میشه کرد با جبر زمان

ممنون مهربانو جان

ایشالا دخترت همیشه دل خوش و تندرست باشه .
بله متاسفانه نمیشه باهاش جنگید و باید پذیرفت گرچه حفره خالی تو قبلمون هیچ جوره پر نمیشه

خانم میم سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 08:31 http://gh00r.blogfa.com

.. عزیزم..گرچه فراموش شدنی نیست.. دلتون شاد و بی غصه..

ممنون از لطفت
چند روزه نمینویسی چرا؟

خانوم ف یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 14:41 http://Khanomef.blogsky.com

سخته واقعا
آدم با چه سختی و بیچارگی بچه بزرگ کنه بعد بگیرن اعدامش کنن
ای سگ به روتون

لعنت بهشون

الهه یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 11:06

سلام اجی خوبی خدا بهت صبر بده

سلام ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد